سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰
۰
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دعوت از 2 بانوی طلایی سیستان و بلوچستان به اردوى تيم ملي كبدی/حضور 4 نماینده در تمرینات آماده سازی تیم ملی مردان

ادهم کرد: از حضور 6 کبدی کار سیستان و بلوچستان در اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان کشورمان خبر داد.
دعوت از 2 بانوی طلایی سیستان و بلوچستان به اردوى تيم ملي كبدی/حضور 4 نماینده در تمرینات آماده سازی تیم ملی مردان
به گزارش پهره ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: چهارمين اردوى آماده سازى تيم ملى كبدى ساحلى ايران از روز جمعه 14 آذر با حضور 22 بازیکن در اهواز آغاز شده است که به مدت 9 روز ادامه دارد که از دو بانوی طلایی سیستان و بلوچستان نیز برای شرکت در این دوره دعوت شده است.

وی ادامه داد: زهرا احمدى، مطهره آزادى، سعيده جعفرى، صديقه جعفرى، فاطمه خدابنده لو، غزال خلج، منا دشتى، سپيده دكترارسطو، محدثه رجبلو، محبوبه سنچولى، سيما شرقى، آزاده صيدى، فريده ظريف دوست، زهرا عباسى، اسما فخرى، زينب كرباسى، زهرا كريمى، رويا لك على آبادى، زكيه ململى، فاطمه منصورى، حديثه وارسته، سحر يارى در این اردو حضور دارند.

به گفته کرد، محبوبه سنچولى و فريده ظريف دوست که بانوان طلایی کشور در رقابت های آسیایی جاکارتا هستند نیز از سیستان و بلوچستان در این تمرینات شرکت دارند که ظریف دوست کاپیتان تیم ملی نیز است.

وی خاطرنشان کرد: ماهرخ دانش، به عنوان سرمربى، مرضيه عشقى، مربى، فاطمه خدايى، مربى بدنساز و زهرا رحيمی نژاد به عنوان سرپرست تیم ملی بانوان کشورمان را همراهی می کنند.

4 کبدی کار در تمرینات تیم ملی مردان

این مقام مسئول در ادامه از دعوت از کبدی کاران سیستان و بلوچستان به اردوی تيم ملی كبدی ساحلی مردان ايران خبر داد و گفت: چهارمين اردوى آماده سازى تيم ملى كبدى ساحلى ايران از روز شنبه 15 آذر ماه به مدت 2 هفته در بندرعباس آغاز شده است.

وی ادامه داد: فاضل اتراچالي، ابوذر مهاجر، معين نبي بخش، عباس كروكي، امير حسين محمد ملكي، رضا مير باقري، محمدرضا شادلو، ياسر مرادي، محمد بابا علي، رضا كتولي نژاد، امين آهنگر ارجمندي، محمد علي كروكي، ميلاد رستمي، محسن مقصودلو، محمد تقي پايين محلي، ابراهيم حكيم شرف، سليمان پهلوان، فرهاد رحيمي، عمران مددي، هادي اشترک در این تمرینات حضور دارند.

وی با اشاره به حضور 4 نماینده استان در این اردو، اضافه کرد: هادی اشترک و سلیمان پهلوان که از لژیونرهای کشور هستند و ابراهیم حکیم شرف  به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان در این تمرینات حضور دارند، بهزاد بامدی نیز که به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می کند از بهترین های کبدی این خطه است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427439