سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۰
۰
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد:

اجرای طرح «شهید سلیمانی» در بقعه متبرکه سید مهدی (ره) در ایرانشهر

حجت الاسلام و المسلمین محسن اشرفیان گفت: در راستای اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی یکصد جفت کفش و یکصد عدد کیف بین خانواده های نیازمندان در بقعه سید مهدی (ره) توزیع شد.
اجرای طرح «شهید سلیمانی» در بقعه متبرکه سید مهدی (ره) در ایرانشهر
حجت الاسلام و المسلمین محسن اشرفیان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی یکصد جفت کفش طبی و یکصد عدد کیف به همراه لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند در بقعه سید مهدی (ره) این منطقه توزیع شد.

وی افزود:  با توجه به ایام کرونا و تلاش جهت کمک به مردم نیازمند این هدایا با همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین نیازمندان شهرستان ایرانشهر توزیع شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تامین هزینه وسایل اهدا شده در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی به افراد بی بضاعت از محل موقوفات و خیرین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر بوده است.

وی اضافه کرد: موج همدلی در اجرای طرح سردار دل ها و مساعدت و همیاری به خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان ایرانشهر به راه افتاده است.

اشرفیان عنوان کرد: همه گیری ویروس کرونا با وجود آثار و خسارات زیان‌بار، فرصت‌های قابل توجهی نیز در جامعه ایجاد کرده که توسعه فعالیت‌های نیکوکارانه مردم و خیرین برای تامین معیشت نیازمندان است.

وی با تأکید بر لزوم همسویی تمامی مردم و مسوولان در مواجهه با بیماری کرونا، عنوان کرد: طرح‌ها و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با کرونا باید همسو و مکمل یکدیگر بوده و تداوم داشته باشد تا ضمن بهبودی شرایط موجود، بخشی از مشکلات نیازمندان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427486
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *