چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۰۷
۰
در گفت و گو با همرزم سردار شهید سلیمانی مطرح شد؛

حاج قاسم، فرماندهی که از سربازها پیش بود/دریای خون سردار دلها، صیهونیست ها را چون فرعونیان غرق می کند

موسی سجادی، رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس، گفت: خون شهید سلیمانی ها، میر حسینی ها همچون اقیانوسی است که کفر و استکبار را مانند فرعونیان به نابودی می کشاند و زمینه ظهور منجی عالم امام زمان (عج) را فراهم می کند.
حاج قاسم، فرماندهی که از سربازها پیش بود/دریای خون سردار دلها، صیهونیست ها را چون فرعونیان غرق می کند
موسی سجادی، رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در بزمان شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در زمان جنگ در گردان ۴۰۹ ثارالله حضور داشتم که شهیدان محب فارسی فرمانده و حاج قاسم میرحسینی معاون لشکر بودند.

وی افزود: رادیو و تلویزیون و نشریات عراقی ها از اشغال مهران چنان حماسه‌ای ساختند که گویی ارتش عراق مجدداً شهر خرمشهر یا پایتخت ایران را فتح کرده است.

سجادی اضافه کرد: در نتیجه این عملیات گسترده روانی، آزادسازی مجدد مهران در اولویت ایران قرار گرفت و استراتژی جدید و نانوشته “هجوم بدون توقف” در دستور کار قرار گرفت پس از آن، طراحی و اجرای عملیات کربلای ۱ به منظور آزادسازی این منطقه آغاز شد. 

سجادی عنوان کرد: در همان برهه زمانی امام راحل فرمودند که مهران باید آزاد شود و برای آزادی آن دستور اکید به لشکریان داده بود.

وی در تکمیل مطلب فوق، تصریح کرد: قبل از شروع عملیات کربلای یک، دو شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و میر حسینی یک شب کامل تا نماز صبح در گردان ما حضور داشتند.



این جانباز هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در شب قبل عملیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیش ما بود و عکس های یادگاری زیادی گرفتیم و از آن همه افراد که شامل گردان ۴۰۹ ثارالله بودند تنها من جا ماندم.

وی با یادآوری خاطره ای از سردار دلها، عنوان کرد: روز قبل عملیات در زیر سایه درختی به خواب رفته بودم و بدنم احساس سنگینی می کرد ناگهان از خواب پریدم و شهید حاج قاسم سلیمانی را دیدم که چشم هایش قرمز و خون آلود بود و به من گفت بیست دقیقه می خواهم کسی دور و بر من نباشد و بعد آن زمان بلند شد و همه رزمندگان دورش حلقه زدند.

سجادی ادامه داد: در آن لحظه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما گفت همگی خوشحال باشید و به اذن خدا مهران را آزاد خواهیم کرد و بخشی از خاک عراق را به تصرف می کنیم.

دریای خون سردار دلها، صیهونیست ها را چون فرعونیان غرق می کند

وی با بیان اینکه عملیات کربلای یک در راستا آزادی مهران آغاز شد، تصریح کرد: گردان ۴۰۹ ثارالله شامل ۲۷۰ نفر نیرو بود که مهران را آزاد کردیم و عراق در مرحله چهارم عملیات پدافند فتح شد و از آن همه رزمنده فقط ۳۰ نفر برگشتند و ۲۴۰ نفر دیگر شهید شدند.

این رزمنده را اشاره به این که گردان ۴۰۹ ثارالله، خط شکن بود، بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هر عملیاتی پا به پای نیروها حرکت می کرد و در میدان حاضر می شد و در عملیات هایی که یهودیان، صیهونیست های بین المللی و داعش در سوریه، عراق و سایر کشورها وجود داشتند، او برای مقابله و شکست آنان جلو می رفت و از هیچ چیز واهمه نداشت.

همرزم سردار شهید سلیمانی اضافه کرد: شهیدان حاج قاسم همیشه پست سر نشین و میز نشین نبودند و پیشاپیش نیروهای خود در میدان جنگ آماده نبرد با دشمنان نظام و اسلام بودند.

وی گفت: خون شهید سلیمانی ها، میر حسینی ها اقیانوسی است که کفر و استکبار را مانند فرعونیان که در دریا غرق شدند به نابودی می کشاند و زمینه ظهور منجی عالم امام زمان (عج) را فراهم می کند و در آینده ای نه چندان دور محو اسرائیل از صحنه روزگار را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427549
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *