یک بانوی رزمنده دفاع مقدس در ایرانشهر مطرح کرد:

فتنه ۸۸ حمله به خیمه ولایت و مبانی اسلام بود/ «بصیرت» اساس مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی

10 دی 1399 ساعت 7:57

مریم شمس با بیان این که اساس مکتب حاج قاسم «بصیرت» است، گفت: دشمن شناسی و بصیرت افزایی اصل مهمی بوده، چرا که دشمن هر بار از طرق مختلف جهت نابودی اسلام ورود می‌کند.


مریم شمس، بانوی رزمنده دوران دفاع مقدس در ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: انقلاب ما انقلابی الهی بوده که با خون هزاران شهید آبیاری شده است و همان گونه که امام راحل فرمودند صاحب آن امام زمان (عج) می باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران همچون درختی تنومند و عظیم بوده و دشمنان با مکر و حیله و فریب خود نمی توانند آن را سرنگون و به خیال واسه خود از ریشه نابود کنند.

این بانوی رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: فتنه نهم دی ماه یکی از صدها حیله و توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی بوده که ملت ایران با تمام قدرت و توان خود از آرمان های انقلاب و اعتقادات خود دفاع کردند و این حماسه نشان از اقتدار، مقاومت و ایستادگی مردم شریف در برابر آنان بود.

وی اضافه کرد: حماسه نهم دی ماه یکی از حماسه های تاریخی است که توانسته نسل جدید را با حوادث دوران دفاع مقدس و انقلاب آشنا کند.

شمس تصریح کرد: مردم عاشورایی در حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ به دنبال ولایت و رهبری حرکت و به فرمان ایشان عمل می کردند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند حماسه روز نهم دی ماه سال ۸۸ باید به گونه ای تدبیر شود که در تاریخ ایران برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد و آنگونه که در شان ملت است باید زمینه تجلیل از آنان فراهم شود.

این بانوی رزمنده ایرانشهری خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ملموس و ناملموس و حماسه‌های زنان و مردان را به نسل جوان انتقال دهیم، آن ها این دوران را ندیدند و شاید فقط قصه‌ها را شنیدند و باید بدانند اقتدار، امنیت و آرامش ایران به واسطه خون هزاران هزار شهید و ایثار ایثارگران و مادران و خانواده آن هاست.

وی اضافه کرد: باید بتوانیم یاد و خاطره شهدا و امام (ره) و شعائر دفاع مقدس را تکریم کنیم و آرمان، اندیشه و تفکر شهدا و سردار شهید سلیمانی را به خانواده‌ها تحت مکتب حاج قاسم معرفی کنیم.

وی با اشاره به این که سردار شهید سلیمانی نقش بی بدیلی در انسجام و وحدت ایفا کرد، گفت: دشمن شناسی اصل مهمی بوده، چرا که دشمن هر بار از طرق مختلف جهت نابودی نظام و اسلام ورود می‌کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 427550

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427550/فتنه-۸۸-حمله-خیمه-ولایت-مبانی-اسلام-بصیرت-اساس-مکتب-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی

پهره
  https://www.pahreh.ir