چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱
۰
در گفت و گو با امام جمعه اهل سنت چابهار عنوان شد:

9دی روز اثبات تاریخی ولایتمداری و بصیرت مردم ایران/دشمن شناسی رمز پیروزی بر استکبار جهانی است

مولوی عبدالواحد بزرگزاده گفت: ملت بصیر، آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی بساط دشمن را برچید و توطئه های آنان را علیه انقلاب و نظام اسلامی خنثی کرد.
9دی روز اثبات تاریخی ولایتمداری و بصیرت مردم ایران/دشمن شناسی رمز پیروزی بر استکبار جهانی است
به گزارش پهره، مولوی عبدالواحد بزرگزاده؛ امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، ضمن گرامیداشت روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت و روز تاریخی وماندگار 9 دی اظهار کرد: یوم الله ۹ دی روز بصیرت، آگاهی، این حماسه عظیم مردمی در کشور ما که توانست فتنه ای ناجوانمردانه را در کشور ما علیه انقلاب خنثی کند و توانست با بصیرت ملت ایران در مقابل فتنه های بسیار سنگین این حضور بر قدرت استکباری مستکبرین مسلط شود و توطئه شناسی کند.

وی افزود: مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران در این روز کاری بس بزرگ کردند و آمادگی و قدرت خود رادر مقابله با توطئه های ضد انقلاب به رخ کشیدند.
 
وی با بیان اینکه بصیرت، آگاهی و ولایت مداری این ملت همچون همیشه نقشه های شوم آنان را خنثی کرده و دست دشمن را برای همگان رو می کند تصریح کرد: این انقلاب برای اینکه امنیت و اسلام را زنده نگه دارد سربازان زیادی را مظلومانه در خون غلتان دیده است و نباید با چنین اقدامات خودسرانه‌ای با سرنوشت کشور بازی کرد.
 
وی ادامه داد: در دنياي امروز، به خاطر نزديکي جريان حق و باطل با يکديگر و نفاق و دورويي در جبهه مخالف، حرکت در اين مسير پويايي با دشواري فراوان روبروست و اگر بصيرت نباشد لغزش و سقوط حتمي است و انتخاب صحيح در اين وانفسا، نياز به بينش دارد و بينش صحيح همان بصيرت است.
 
مولوی اهل سنت چابهار اذعان کرد: در طول تاریخ ما شاهدیم که دشمنان برای ایجاد تفرقه و برای نابودی کشورهای اسلامی همیشه توطئه چینی کرده اند و ما این را در ۹ دی هم شاهد بودیم که درواقع در مسائل داخلی کشور ما دخالت کردند و همیشه سعی می کنند چنین برنامه هایی را نه تنها در کشور ما بلکه در کل جهان اسلام اجرا کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: راه خروج از فتنه، بصیرت است یعنی همان چیزی که رهبر انقلاب ما را به آن توصیه می کنند و باید بدانیم که زمینه فتنه خودمحوری است.

انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 427555
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *