شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۴۰
۰
رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس مطرح کرد:

نام سردار دلها مترادف با امنیت است/ نقش حیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت و صلح سیستان و بلوچستان

سردار لالبخش بامری، همرزم سردار دلها، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی آشوبگران و مخلان امنیت در سیستان و بلوچستان را به آغوش نظام دعوت کرد و با ایجاد وحدت ناامنی ها را در این منطقه از بین برد.
نام سردار دلها مترادف با امنیت است/ نقش حیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت و صلح سیستان و بلوچستان
سردار لالبخش بامری، رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس در شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره، ضمن تسلیت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت اسلامی، بیان کرد: این شهید بزرگوار متعلق به یک ایران نبود بلکه برای کل جهان اسلام بود او در سیستان و بلوچستان نقش مهمی را در زمینه ایجاد امنیت و وحدت ایفا کرد.

وی افزود: در گذشته در سیستان و بلوچستان نا امنی بیداد می کرد و با توجه به گزارش اکثر فرمانده هان نظامی و انتظامی یکسری افراد شرور که تربیت یافته کشورهای غربی بودند در این استان باعث ایجاد آشفتگی و برهم زدن آرامش و آسایش مردم در این منطقه می شدند.

بامری ادامه داد: اولین پیامی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مخلان امنیت در سیستان و بلوچستان داد این بود که من دوست ندارم شما را بزنم و موقعیت مکانی و تمام نقشه های شما را می دانم پس آغوش نظام باز است و می توانید به آغوش نظام برگردید.

این رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی با حضور در سیستان و بلوچستان عزم مردم را جزم کرد و با رفتار و اخلاق نیک خود عموم را دعوت به ایجاد و برقراری امنیت و وحدت در این منطقه کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: نقش مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت کشور و خصوصا سیستان و بلوچستان این بود که فریب خوردگان را به آغوش نظام جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: زمانی که مردم سیستان و بلوچستان خبر شهادت سردار دلها را شنیدند کل استان همه عزادار شدند و تا امروز می گویند انگار یکی از اعضا خانواده های خود را از دست دادیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427567
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *