شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۵۱
۰
بخشدار بخش دامن:

اخذ برگ سوء پیشینه برای ثبت نام در انتخابات شوراها الزامی است

مرتضی سایگانی گفت: داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراي اسلامي روستايي بخش دامن ایرانشهر از هم اكنون به فكر تهيه گواهي عدم سوء پيشينه خود باشند.
اخذ برگ سوء پیشینه برای ثبت نام در انتخابات شوراها الزامی است
مرتضی سايگاني، بخشدار بخش دامن ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارایه کنند.

وی افزود: داوطلبان شورای اسلامی شهر از تاریخ ۲۰ آذر و داوطلبان شورای روستا از ۱۶ دی می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس +۱۰ و يا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی www.ADLIRAN.IR نسبت به دریافت گواهی سوءپیشینه اقدام کنند.

بخشدار بخش دامن ایرانشهر تصریح کرد: این گواهی عدم سو پیشینه بیش از سه ماه اعتبار ندارد و  به این معنی است که داوطلبان باید به گونه‌ ای برنامه‌ریزی کنند که روز نام‌نویسی در انتخابات شوراها زمانی که این گواهی را ارائه می‌دهند مدت اعتبار پیش‌بینی شده در قانون منقضی نشده باشد.

سايگاني خاطرنشان کرد: داوطلبان ششمين دوره انتخابات شوراي اسلامي روستايي كه قصد دارند در انتخابات روستاهاي بخش دامن شركت كنند از هم اكنون به فكر تهيه گواهي عدم سوء پيشينه باشند و اين كار را به روزهاي نزديك به ثبت نام موکول نكنند.

وی عنوان کرد: ثبت نام انتخابات شوراي اسلامي شهر از ٢٠ اسفند و شوراي اسلامي روستاها از ١٦ فروردين سال ١٤٠٠ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *