يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱
۰
در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب عنوان شد؛

پیروزی انقلاب اسلامی حادثه ای بی بدیل در قرون اخیر است

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه بی بدیل در قرون اخیر و از صدر اسلام تاکنون است.
پیروزی انقلاب اسلامی حادثه ای بی بدیل در قرون اخیر است
به گزارش پهره به نقل از زاهدنیوز، همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن، زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس زاهدان نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه بی بدیل در قرون اخیر و از صدر اسلام تاکنون است، پیروزی اسلام و تشکیل حکومت اسلامی آرزوی دیرینه انبیا و اولیای الهی بود که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب با طرح و برنامه های خود به دنبال نابودی این انقلاب بودند و ادعا داشتند که جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید اما نه تنها به آرزوی خود نرسیدند بلکه شاهد پیشرفت های روز افزون کشور بودیم،انقلاب اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرد که اسلام برای اداره حکومت برنامه و توانمندی دارد و نظام اسلامی بهترین شیوه رهبری جامعه است.


وی خاطرنشان کرد: در زمانی که جهان وابسته به شرق و غرب بود حضرت امام خمینی(ره) جبهه اسلام را در مقابل استکبار بنیان نهاد دشمنان همه توان خود را برای شکست انقلاب به کار گرفت اما بعد از پیروزی انقلاب با همه تحریم ها و فشار ها و جنگ نتوانستند یک وجب از خاک ایران را بگیرند و با رشادت شهدا و رزمندگان و ایستادگی مردم و اعتقاد راسخ به آموزه های اسلامی در مقابل این مستکبران ایستادیم و تبدیل به قدرتی شدیم که امروز در منطقه حرف اول را می زند.

وی تاکید کرد: حضرت امام خمینی(ره) برای دستیابی به عزت و اقتدار انقلاب کردند، روزی به دنبال این بودیم جاسوسان را از کشور خود خارج کنیم اما اکنون در مرز اسراییل هستیم و در منطقه حرف اول را می زنیم، بیانیه گام دوم انقلاب راه را برای ما مشخص کرده است.


انتهای پیام/
کد مطلب: 427746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *