دغدغه هایی که پایانی ندارد؛

آب و نان؛ معضل این روزهای مردم زاهدان/ تنش آبی مقصر صف طولانی نانوایی ها اعلام شد

5 اسفند 1399 ساعت 9:55

تنش و قطعی آب طی روزهای اخیر در زاهدان و تعطیلی برخی نانوایی ها، صف های طولانی نان را در این کلانشهر را رقم زد که با افزایش گلایه های مردمی همراه شده است.


به گزارش پهره به نقل از عصرهامون؛ طی روزهای اخیر عملیات اتصال خط اول و دوم انتقال آب از چاه نیمه ها به زاهدان به منظور رفع تنش آبی این کلانشهر در دستور کار مسئولان آبفا قرار گرفت که با قطعی و تنش آبی همراه بود.
 
از سویی شاهد تشکیل صف های طولانی در برخی نانوانی ها و افزایش گلایه مردم کلانشهر زاهدان به دلیل معضل آب و نان بودیم، شهروندان زاهدانی با ارسال پیام و تماس با این پایگاه خبری اظهار داشتند که هر روز شاهد تشکیل صف هایی به بهانه های مختلف هستند و از این روزها از کمبود نان و قطعی آب رنج می برند.
 
به گفته آن ها، به تازگی مشکل آرد و نان در استان حل شده بود و از صف های طولانی رهایی یافته بودند که طی سه روز گذشته باز هم این صف ها تشکیل و نان کمیاب شد.

تاثیر تنش آبی در فعالیت نانوایی ها
 
شهروندان زاهدانی با طرح این  دغدغه خواستار پیگیری و رفع مشکل شدند که در همین راستا با محمد قاسمی، معاون امور بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت و گویی انجام شد که به خبرنگار ما گفت: این روزها شاهد ایجاد صف در نانوایی های زاهدان هستیم که دلیل آن قطعی آب است.
 
وی ادامه داد: تنش و قطعی آبی در زاهدان در تعطیلی و فعالیت برخی نانوانی های این شهر تاثیر گذاشته است، چراکه تا آب نباشد امکان پخت و پز نان، تهیه خمیر و شست و شوی تجهیزات وجود ندارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به این تعطیلی، مردم به سراغ نانوایی هایی رفتند که به هر طریقی کمبود آب را جبران و اقدام به پخت و پز کردند، اگر مشکل قطعی آب حل و شرایط عادی شود، معضل صف های طولانی نانوایی ها هم رفع می شود.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 427852

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427852/آب-نان-معضل-این-روزهای-مردم-زاهدان-تنش-آبی-مقصر-صف-طولانی-نانوایی-اعلام

پهره
  https://www.pahreh.ir