دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶
۰
با هدف افزایش ایمنی جاده ای انجام شد؛

بازدید از 3427 دستگاه ناوگان حمل و نقل بار و مسافردر سیستان و بلوچستان

تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از سه هزار و 427 دستگاه ناوگان حمل و نقل بار و مسافردر استان بازدید شد.
بازدید از 3427 دستگاه ناوگان حمل و نقل بار و مسافردر سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره تیمور باقری در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: 3 هزار و 427 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان در 11 ماهه سال جاری در قالب 112 مانور از لحاظ تجهیزات ایمنی مورد بازدید و کنترل قرار گرفتند.

وی افزود: در بازدید کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره‌کل از ناوگان های فعال در حوزه حمل و نقل عمومی بار و مسافر مواردی نظیر همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط مورد کنترل قرار گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده ای دارد، تصریح کرد: بازدید های انجام گرفته این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 3 هزار و 210 ناوگان رشد هفت درصدی در این بخش را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در پایان جمع بندی و تخلفات اخذ شده به کمیسیون‌های تخصصی تخلفات استانی و کشوری ارجاع می‌شود تا پس از بررسی موضوع، مطابق دستورالعمل‌های مربوطه آرای متناسب صادر شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *