جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۱۶
۰
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر؛

شهادت حاج قاسم سلیمانی عامل وحدت جبهه سراسری مقاومت است/ روز جهانی قدس عامل وحدت جهان اسلام

مولوی خلیل رسولی زاده گفت: به زودی با وحدت و همبستگی مسلمانان زمینه نابودی رژیم اشغالگر قدس این غده سرطانی، فراهم می‌شود.
شهادت حاج قاسم سلیمانی عامل وحدت جبهه سراسری مقاومت است/ روز جهانی قدس عامل وحدت جهان اسلام
مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: شیوع بیماری منحوس کرونا و احتمال نبود امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، مانع از ابراز علاقه و ارادت امت‌های اسلامی به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین نخواهد شد.

وی افزود: در ‌آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ایران اسلامی یک بار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم استکبار جهانی و اسرائیل تروریست پرور با استفاده از فضای مجازی و دعا کردن علیه کافران سر خواهند داد و همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی هستند.

امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: نقش قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت چه در مقابله با نیروهای تکفیری منطقه و در مبارزه با رژیم صهیونیستی به‌ خصوص در جنگ‌های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه غیر قابل انکار است.

وی اضافه کرد: سردار دلها کوه‌ها و بیابان‌ها را به دنبال شهادت جستجو کرد و سرانجام هم به آرزویش رسید، شهادتی که البته ضربه‌ای غیرقابل انکار و وصف ناپذیر به جبهه مقاومت وارد کرد اما به گفته بسیاری از کارشناسان، از خون او هزاران قاسم سلیمانی خواهد جوشید.

رسولی زاده خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در قلب ما و مجاهدان فلسطین جایگاه ویژه‌ای دارد، این بزرگوار تکیه‌گاه روحی و معنوی برای جامعه مظلومان بود و همچنان خاری در چشم اشغالگران قدس است.

وی عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی هیچ روزی از حمایت مبارزان و مجاهدان در سرزمین فلسطین دریغ نکرد.

امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: روز جهانی قدس، سبب بیداری و وحدت جهان اسلام و افشای نقشه های پیدا و پنهان غرب و هم پیمانان مدعی آنان است.

وی گفت: به زودی با وحدت و همبستگی مسلمانان زمینه نابودی رژیم اشغالگر قدس این غده سرطانی، فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428222
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *