يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹
۰
علیرغم شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

جابجایی افزون بر 681 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان/فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای جابجا شده

محمد یاسین احمدیان، رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت حمل و نقل کالا با وجود شیوع ویروس کرونا کاملا عادی بوده به گونه ای که افزون بر 681 هزار تن کالا در استان جابجا شده است.
جابجایی افزون بر 681 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان/فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای جابجا شده
به گزارش پهره محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: 681 هزار و 704 تن کالا به وسیله 40 هزار و 866 دستگاه ناوگان باری در 2 ماهه سال جاری در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل حمل شده است.

وی با بیان اینکه 58  شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان در این مدت جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشتند، افزود: وضعیت حمل و نقل کالا در استان با وجود شیوع ویروس کرونا کاملا عادی و روان است.

وی ادامه داد: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی از جمله عمده کالاهای جابجا شده در سیستان و بلوچستان در 2 ماهه سال جاری است.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم در اولویت همکاران ما در این اداره کل قرار دارد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم اجرایی و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل فعال در این حوزه ابلاغ شده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، خاطر نشان کرد: در حال حاضر  9 هزار و 413 نفر راننده، 6 هزار و 559 دستگاه ناوگان باری و همچنین 3 پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428325