چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۲۴
۰
در مراسم نشست نخبگان و مجمع بسیجیان سپاه ایرانشهر مطرح شد؛

علاج درمان مشکلات کشور روی کار آمدن دولت انقلابی و حزب اللهی است

نشست نخبگان و هیئت های اندیشه ورز و مجمع بسیجیان شهرستان ایرانشهر با حضور فرمانده سپاه شهرستان، علی کیخا مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
علاج درمان مشکلات کشور روی کار آمدن دولت انقلابی و حزب اللهی است
به گزارش پهره؛ نشست نخبگان و هیئت های اندیشه ورز و مجمع بسیجیان شهرستان ایرانشهر با حضور محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان، علی کیخا مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب چند سالی است که روی برخی گفتمان ها بسیار تاکید دارند، گفتمان هایی مانند انقلاب اسلامی، گفتمان نفوذ، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، خانواده، اقتصاد دانش بنیان و اخیراً هم گفتمان هیئت های اندیشه ورز را مطرح کردند و اگر بخواهیم راه رشد و پیشرفت را در پیش بگیریم، باید به این گفتمان ها توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به مزیت های هیئت های اندیشه ورز، افزود: تقویت روابط، روحیه مشارکت و کارگروهی، بالارفتن اعتماد، همسو شدن اهداف، رشد مسئولیت پذیری و خلاقیت و نوآوری، قدرت تصمیم گیری، پویایی، شکوفایی استعداد، افزایش توانمندی ها از مزیت های این هیئت ها است.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: هدف ما در بسیج کمک کردن به سازمان ها و نهادهای مختلف برای تحقق اهداف و آرمان های نظام، انقلاب و همچنین خدمات رسانی مطلوب به مردم است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در کارگروه ها و هئیت های اندیشه ورز مسائل احصاء شده در سطح استان باید به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات ارائه شود.

وی عنوان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تهدیدات جدید دشمن و ضرورت مقابله با این تهدیدات و موضوع بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری هستند و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

هراتی با اشاره به شرایط حساس امسال و انتخابات آتی، تصریح کرد: دشمن در هر دوره از انتخابات برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کند و به این دلیل ملت ایران همچون همیشه با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می کنند.

وی عنوان کرد: دولت جوان، حزب الهی دارای تخصص، تعهد، کار جهادی و روحیه انقلابی علاج مدیریت کشور بوده، چرا که مدیریت خسته، پیر و ترسو مردم را از انقلاب و آرمان‌های نظام دور می‌کند.

در ادامه نشست علی کیخا، مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، به محورهای اصلی برای هئیت های اندیشه ورز توصیه کرد و گفت: بهترین کسانی که در نظارت‌های میدانی مردم هستند به شکل‌های مختلفی می‌توانند در این زمینه کمک کنند تا بازخورد اقدامات در جامعه دیده شود.

وی مسئله اقتصادی ایران را اساسی‌ترین مشکلات جامعه دانست و افزود: اقتصاد کشور ما بیمار است و باید این بیماری علاج شود، وابستگی به نفت و خام فروشی، مداخلات غیر لازم دستگاه‌های اجرایی در اقتصاد، تخریب فضای کسب و کار و ساختار بودجه و نظام بانکی از جمله دردهای مزمن است.

وی تصریح کرد: بن بست‌های کاذب را مدیریت خسته، پیر، بی‌برنامگی، بی تدبیری، عدم اعتماد به جوانان و میدان ندادن به متخصصین جوان به وجود آورده است و به همین خاطر انتظار داریم دولت آینده راه تحول اقتصادی و کشور را باید در میدان دادن به متخصصین جوان پیدا کند.

کیخا نیر ایجاد تغییر و تحول به نفع جوانان را نسخه علاج مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: دولت جوان انقلابی بهترین راه غلبه بر مشکلات کشور است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با برگزاری منظم جلسات هیئت اندیشه ورز ضمن احصاء مسائل و مشکلات موجود در نقاط مختلف استان می توان راهکارهای خوبی نیز ارائه و برای اجرا در اختیار مسئولان اجرایی  و حتی کشور قرار داد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *