دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر؛

طرح شهید سلیمانی موج کرونا را زمین گیر کرد/توزیع بیش از 5 هزار ماسک

محمدرضا کرد گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی طرحی ارزشمند در زمینه ی پیشگیری از شیوع کرونا در اجتماع است.
طرح شهید سلیمانی موج کرونا را زمین گیر کرد/توزیع بیش از 5 هزار ماسک
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر ایرانشهر گفت و گو با خبرنگار پهره بیا کرد: اطلاع‌ رسانی و تشخیص به موقع مخاطرات می‌تواند جان انسان‌ های در معرض خطر را نجات دهد، به همین سبب با شیوع کرونا در جامعه و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری تنها عامل کنترل و مدیریت آن همکاری و هماهنگی دستگاه‌ ها با یکدیگر بود.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی یک اقدام ملی است که با همکاری دستگاه‌ های مختلف در راستای شناسایی سریع مبتلایان به کرونا انجام می‌شود تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این طرح با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا، جلب مشارکت مردم، احصاء نیازها و برنامه‌ریزی درست، هماهنگی بین دستگاه‌ها، کمک به افراد آسیب‌ دیده از بیماری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح شهید قاسم سلیمانی طرحی ارزشمند در زمینه ی پیشگیری از شیوع کرونا در اجتماع است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: توزیع بروشور پروتکل‌های بهداشتی به مردم در مناطق پرتردد از جمله در پاساژها، بازار در میان عموم چون اصناف، بازاریان و تذکر لسانی و توزیع ماسک بین افرادی که ماسک نداشتند با حفظ شان و کرامت انسانی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های هلال احمر در این طرح است که همچنان ادامه دارد.

محمد رضا کرد عنوان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در اجرای طرح فاخر شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار بسیج، سپاه و مرکز بهداشت ایرانشهر به ارائه ی خدمات پیشگیرانه به مردم عزیز شهرستان پرداختند.

این مقام مسئول بیان کرد: همه افتخار جمعیت هلال احمر ایرانشهر این است که همواره در کنار مردم ایستادند و در راه  خدمتگزاری به همنوعان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی یکی از تدبیر‌های موثر است که نقش به سزایی در کاهش شیوع بیماری در سطح شهرستان داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: بیش از 5 هزار ماسک رایگان با همکاری مرکز بهداشت در میان عموم مردم توزیع شده است که این قدام میان ادارات، ارگان‌ها، نهاد‌های نظامی و انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، مطب‌ها، سازمان نظام پزشکی، بانک‌ها و سایر نهاد‌های دولتی و غیردولتی و در مناطق حاشیه شهر و حتی روستاها، در حالی صورت گرفته که کشور با کمبود شدید ماسک مواجه شده بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *