شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۴۹
۰
مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر؛

زنان در انتخابات نقش موثری دارند / بالندگی ایران اسلامی با حًور حداکثری مردم

سکینه نارویی گفت: حضور حداکثری زنان مای صندوق های رای می تواند عاملی برای دفع نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی باشد.
زنان در انتخابات نقش موثری دارند / بالندگی ایران اسلامی با حًور حداکثری مردم
سکینه نارویی، مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حضور زنان در انتخابات بسیار حائز اهمیت بوده، همان گونه که بانوان در پیشرفت جامعه تاثیر گذار هستند و در این زمینه می توانند نقش آفرینی کنند.

وی افزود: نقش زنان در جامعه اسلامی بسیار دارای ارزش بوده به گونه ای که یک زن می تواند جامعه را به سمت و سوی آبادانی بکشاند.

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: زنان بهترین کارگردان جامعه هستند، پس آنان می توانند با حضور حداکثری در انتخابات نقش به سزایی داشته و در تعیین سرنوشت آینده کشورشان سهیم باشند..

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات وظیفه است و در این زمینه باید بانوان هم گام اساسی برداشته و در انتخاب فرد اصلح کوشا باشند.

این مدرس حوزه علمیه خاطر نشان کرد: اگر زنان در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند، حتما انتخاب درست و اصلح تری انجام می شود، چون این قشر با دقت و توجه کافی فرد اصلح را انتخاب کرده و رای می دهند.

وی بیان کرد: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید دلسوز مردم، باتقوا و وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران، تابع قانون اساسی کشور عزیزمان ایران باشد.

نارویی اضافه کرد: رئیس جمهور باید توانایی دفاع از حقوق شهروندی را داشته باشند و آگاه به حقوق شهروندان باشد.

وی گفت: شرکت در انتخابات نیز همانند دیگر فرایض از جمله مسائلی است که خداوند بر ما فرض واجب قرار داده و انتخاب کردن یک شخص خوب برای سرپرست کشور یک واجب و فرض به شما می رود.

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر خاطر نشان کرد: در حقیقت اگر بانویی در انتخابات شرکت نکند و فرض کند رای دادن او تاثیری ندارد، به آینده کشورش خیانت کرده است.

وی تصریح کرد: بانوان باید تلاش کنند انتخابات امسال بسیار پرشورتر و باشکوه تر از گذشته برگزار شود، چون دشمنان نظام اسلامی منتظر برخورد مردم بوده تا اگر اتحاد و وحدتی بین آنان وجود ندارد از این موضوع سواستفاده کنند و از این فرصت استفاده و نقشه های شوم شان را بر علیه ایران پیاده سازی کنند.

وی اضافه کرد: همه بانوان واجد شرایط ایران اسلامی برای حضور پای صندوق های رای برای انتخاب فرد اصلح به عنوان زمامدار امور اجرایی کشور آماده هستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *