دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۰۶
۰
فرماندار شهرستان سرباز؛

فعالان فضای مجازی نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری دارند

فرامرز دانش گفت: فضای مجازی بستر بسیار مناسبی جهت ایجاد نشاط و امید اجتماعی بوده و فعالان مجازی می توانند بازوان توانمندی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و درست باشند.
فعالان فضای مجازی نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری دارند
فرامرز دانش، فرماندار سرباز در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: جمهوریت با مشارکت مردم مشخص می‌شود و به همین خاطر دشمنان انقلاب در این شرایط کنونی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند.

وی افزود: انتظار ما از رسانه ها این است که برای مشارکت حداکثری مردم همه تلاش خود را برای اطلاع رسانی صحیح به کار بگیرند و وظیفه مان این است که حقایق و دستاوردها و واقعیت‌ها را برای مردم بازگو کنیم.

فرماندار سرباز با بیان این که بلوغ سیاسی مردم در انتخابات تجلی پیدا می کند، تصریح کرد: در همین راستا فضای مجازی بستر بسیار مناسبی جهت ایجاد نشاط و امید اجتماعی بوده و فعالان مجازی می توانند بازوان توانمندی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و درست باشند، که نتیجه آن آبادانی هر چه بیشتر ایران را در پی خواهد داشت.

وی گفت: در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم و انتخابات در ایران مظهر تجلی اراده مردم بوده و همواره مقام معظم رهبری بر ارزش و اهمیت آراء مردمی تاکیدات فراوانی دارند.

این مقام مسئول ضمن تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: هر چه حضور شهروندان در انتخابات بیشتر باشد بهتر می توانیم امتیازات ویژه برای شهرستان به دست آوریم و مشارکت حداکثری یعنی یک امتیاز ویژه برای این منطقه نسبت به سایر شهرستان ها خواهد بود و راحت تر می توان این گونه امتیازها را (مشارکت حداکثری مردم) با تریبون مختلف به سمع و نظر مسئولان بالا دستی جهت نگاه ویژه به این حوزه ارائه کرد.

دانش گفت: شهرستان سرباز دارای ظرفیت های بسیار در حوزه های گوناگون بوده و این امر موجب شده در بخش های زیادی در سطح سیستان وبلوچستان نیز درخشیده و ممتاز باشیم که البته از فعالان رسانه و فضای مجازی هم خواستارم بیش از پیش به این توانمندی ها پرداخته و آن ها را به سمع و نظر مردم برسانند.

فرماندار شهرستان سرباز وظیفه اصلی رسانه‌ها در ایام انتخابات را افزایش شور انتخاباتی اعلام کرد و گفت: اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا آگاهی مردم نسبت به نظام و انقلاب شفاف سازی و از آرمان های آن دفاع کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428361
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *