سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۴
۰
در نشست بصیرتی مطرح شد؛

حضور حداکثری در پای صندوق های رای، نقطه مقابل راهبرد دشمن /مردم قوت و عمق استراتژیک نظام اسلامی هستند

نشست بصیرتی سیاسی ویژه فرمانده هان حوزه های مقاومت، پایگاه های بسیج و اعضای شورا با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در سالن همایش دانشگاه ولایت برگزار شد.
  به گزارش پهره؛ در این نشست سردار احمد شفاهی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مردم با ایمان در عصر پیامبر (ص) برابر همه مشکلات، تهدیدات و فشارها در رکاب آن حضرت ایستادگی و فداکاری کردند که این موضوع باعث عزت شان شد، مردمی که در آن برهه از زمان هیچ نداشتند و دستشان خالی بود، اما به برکت الزامات و ملاحظات عزیز دوران شدند.

وی افزود: اگر تاریخ چهل و دو ساله انقلاب اسلامی را مرور کنیم، مشاهده می کنیم قبل از انقلاب ملتی تحت ستم و حاکمیت دژخیمان آمریکا و پادشاهان ظالم و ستمگری بودیم که بر جامعه حکومت می کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ملت ایران ملتی با بصیرت، پیشتاز بوده که در همه عرصه ها در میدان ایستادند و علیرغم همه نامهربانی ها، با ایمان به خداوند متعال و تبعیت از ولی امر مسلمین، وحدت، انسجام و خودباوری، اعتماد به نفس و شناخت زمان و مکان که بخشی از الزامات هستند توانستند در طول چهل و دو سال به پیروزی برسند.

وی اضافه کرد: اگر امروز ما در عرصه های علمی، دفاعی حرفی برای گفتن داریم، دشمنان قسم خورده می دانند این موارد حاصل این تفکرات بوده است.

سردار شفاهی با بیان این که اگر امروزه دچار مشکلاتی در جامعه شدیم دلیل غفلت و کوتاهی در الزامات بوده، عنوان کرد: دشمنان ناپاک و قسم خورده ایران در هر مقطعی با بخشی از توان شان به سراغ ما آمدند، در یک مقطع عملیات نظامی، روانی، رسانه ای تهاجم فرهنگی، تحریم های ظالمانه که همه این موارد با هدف نابودی دنیای اسلام بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به همه مشکلات ملت ایران سرافراز بیرون آمدند و دشمن به اهداف پلید خود نرسیده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تاکنون دشمنان در طراحی عملیات در حق ایران اسلامی کوتاهی نکردند و براساس داشته های خودشان برنامه ها و نقشه هایی طراحی کردند و از نظر آنان مطلوب آن بوده که به اهداف شان برسند، ولی مردم کشور ما پیوسته در حال جنگ و مقابله با آنان بودند و در میدان پنجه در پنجه شان رشد کردند و شکست شان دادند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اکنون دشمنان به دنبال نابودی مهم ترین عامل قدرت ایران اسلامی بوده که در واقع قوت و عمق استراتژیک نظام اسلامی، مردم هستند.

وی عنوان کرد: در فضای مجازی و حقیقی، رسانه های مکتوب و غیر مکتوب، تریبون ها معاندین به دنبال این هستند که در ایام انتخابات منشا اصلی قدرت ما را با عدم حضور حداکثری پای صندوق های رای دچار اختلال کنند.

وی اضافه کرد: در حقیقت ۲۸ خرداد ماه انتخاب یک نفر نیست، بلکه تقابل جدی اسلام و کفر است و کفار با تمام ظرفیت در مقابل ایران اسلامی قرار گرفتند و معتقدند اگر ایرانیان پای صندوق های رای نیایند، نقشه هایشان عملی شده و روز بعد می توانند هجمه هایشان را زخم زبان بزنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اما اگر مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند این مسئله قدرت و قوت ایران اسلامی را افزایش می دهد و دشمنان نظام اسلامی باید دنبال سوراخ موشی باشند که به آن پناه ببرند.

وی اضافه کرد: اکنون در برهه زمانی انتخابات دشمنان به دنبال این هستند که امنیت ما را دچار مشکل کنند و یا این که با گمراه کردن برخی افراد به نقشه های شوم خود برسند و زمانی شکست آنان محقق خواهد شد که ملت بابصیرت و آگاه ایران همچون همیشه در این میدان حضور حداکثری داشته باشند.

وی گفت: با انتخاب آگاهانه بسیاری از مشکلات کشور حل می شود و باید برای دستیابی به این مسئله به شاخصه های فرد اصلح از دید مقام معظم رهبری توجه ویژه شود و مردم می توانند با حضور حداکثری در ۲۸ خرداد ماه حماسه ای به وجود بیاورند که باعث ناامیدی دشمنان ملت شود.

محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر نیز در این نشست گفت: حضرت امام خمینی(ره) با توکل بر خداوند متعال و بهره گیری از معارف اسلامی و پشتوانه عظیم مردمی توانستند معجزه قرن و رخداد عظیم، شجره طیبه انقلاب را به پیروزی و ثمر بنشانند و برابر قانون مردم انتخابات متعددی را برای تعیین سرنوشت خودشان شرکت کردند.

وی افزود: اکنون در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم که در این برهه زمانی در داخل کشور و سطح منطقه شرایط حساس بوده و ملت هوشیار ایران همچون همیشه بیدار و آگاه بوده و نقشه های شوم عده ای که سر سفره انقلاب نشستند و با دشمنان نظام همراهی می کنند و در واقع به نوعی مردم را به یاس و ناامیدی دعوت می کنند بخش بر آب کنند.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ملت ایران شرایط سخت را می توانند تحمل کنند، اما تحمل ضربه زدن به اصول انقلاب اسلامی را ندارند که با توکل بر خداوند متعال و حضور حداکثری در انتخابات با انتخاب آگاه و اصلحی که خواهند داشت امید دشمنان قسم خورده را به یاس و ناامیدی تبدیل می کنند و نمی گذارند انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428367
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *