جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۰۵
۰
امام جمعه ایرانشهر عنوان کرد؛

ناکام ماندن توطئه های دشمنان با حضور حداکثری مردم

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را در رسیدن به توطئه هایشان ناکام بگذارند.
ناکام ماندن توطئه های  دشمنان با حضور حداکثری مردم
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: انتخابات و خصوصاً رای‌گیری را باید پرشور برگزار کنیم و به ساعت‌های پایانی هم واگذار نکنیم.

وی افزود: چون رای دادن یک تکلیف است و انسان وظیفه دارد که آن را هم به موقع و سریع تر انجام بدهد و آن را از دوش خود بردارد، باید در همان لحظات اول شروع انتخابات به وظیفه خود عمل کند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: منافع رای دادن در وهله اول پ برگشتش به سوی خود مردم بوده و بعد از آن مربوط به کشور و با حضور حداکثری ملت در انتخابات دشمنان وادار به غصب می شوند.

وی اضافه کرد: انتظار ما از جوان ها، رای اولی ها، زنان، اقشار مختلف این است که همان طور که یک عده ای از همان اول صبح احساس تکلیف کردند و آمدند پای صندوق ها و رای خود را با اصلح گزینی بعد از تحقیق و تفحص انجام دادند، در این روز ملی هم همچون گذشته حماسه آفرینی کنند.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: از همه عزیزان می خواهیم که سریعاً به صندوق ها مراجعه و رای خود را بدهند.

وی اذعان کرد: از صبح که ما در صندوق های رای حضور پیدا می کنیم چون مساجد، مدارس و در جاهای مختلف حضور مردم قابل قبول بوده ولی حضور در این امر را به لحظات پایانی واگذار نکنند که ازدحام به وجود نیاید و به این تکلیف الهی خود عمل کنند.

وی بیان کرد: در ساعت های اول آغاز رای عده‌ای از بانوان در بعضی از صندوق‌ها حضور داشتند و این نشان می‌دهد که شاید مردم از اجرایی ها هم جلوتر هستند و وعده ما پای صندوق های اخذ رای است که هر چه زودتر دشمن را در توطئه‌ای که برای سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده و آن هم عدم مشارکت مردم بوده با حضور حداکثری آنان را در توطئه شان ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428378
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *