سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۲۹
۱
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر؛

توانمندسازی جامعه و اقدام های پیشگیرانه، عاملی موثر در كاهش اعتیاد

محمد رضا کرد گفت: توانمند سازی جامعه و اقدام های پیشگیرانه، عاملی موثر در كاهش اعتیاد به شمار می روند.
توانمندسازی جامعه و اقدام های پیشگیرانه، عاملی موثر در كاهش اعتیاد
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: برنامه ریزی درست، تقسیم کار و از همه مهم تر استفاده از نظرات و دیدگاه های همه صاحب نظران می‌تواند در ارائه بهترین راهکار ها برای مقابله با اعتیاد، بلای خانه مان سوز کمک کند.

وی افزود: اعتیاد نزدیک است، اما راه های پیشگیری آن از هزینه های درمانش بسیار کمتر است، همه افراد باید دست به دست هم برای آگاه کردن عموم مردم بسیج شوند.

کرد اضافه کرد: تلاش و پای کار بودن جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایرانشهر بسیار ارزشمند بوده و دارای ارزشی معنوی و والایی است که در پیشگاه حق محفوظ می ماند.

وی عنوان کرد: توزیع بروشور آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سطح شهر ایرانشهر توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر انجام شد که هدف از انجام این کار بالا بردن سطح آگاهی عموم مردم از مضرات مواد مخدر بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای بهتر شدن شرایط اعتیاد باید همه دست به دست هم برای فردایی سالم تر تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای جامه عمل پوشاندن به شعار همه با هم نه به اعتیاد، تمامی دست اندرکاران باید فعال باشند و از جان برای ترویج فرهنگ ضد اعتیاد و بالا بردن آگاهی مردم از مضرات استعمال دخانیات بکوشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428448
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *