يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲
۰
مدیرقرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین خبر داد؛

اهدای ۸۴ تانکر به مردم مناطق فاقد آب سیستان و بلوچستان و خوزستان

امیر اتابک افضلی گفت: همزمان با بحران کرونا ۸۴ تانکر به روستاهای فاقد آب سیستان و بلوچستان و خوزستان با مساعدت سرلشگر پاسدار محسن رضایی اهدا شد.
اهدای ۸۴ تانکر به مردم مناطق فاقد آب سیستان و بلوچستان و خوزستان
امیراتابک افضلی، مدیرقرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: این بسته های معیشتی بین افرادی که تحت تاثیر وضعیت اقتصادی کشور قرار گرفته و در شرایط کرونایی آسیب دیده اند توزیع شد.

وی ارزش هر بسته را ۵۰۰ هزار تومان اعلام و اذعان کرد: توزیع این بسته ها در دو مرحله و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه با تکیه بر مواسات و همدلی انجام شد.

افضلی ادامه داد: توزیع ۸۴۶ جفت کفش هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان، ۱۰۰ کیلو شکلات و هزار بسته آب معدنی از دیگر اقدام هایی است که در بحران کرونا با تاکید بر اهمیت حفظ کرامت انسانی در حمایت از نیازمندان صورت گرفت.

وی گفت: توزیع ۵۰ کپسول اکسیژن هر عدد به ارزش ۲ میلیون و پانصد هزارتومان و ۸۴ تانکر دو هزار لیتری در روستاهای فاقد آب از جمله آبدوزک، کهنوک و مبین آباد، هر کدام به ارزش ۴ میلیون و پانصد هزار تومان از دیگر اقدام هایی است که با حمایت سرلشگر پاسدار دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ در بحران کرونای سیستان و بلوچستان و خوزستان انجام شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428538
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *