پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۲
۰
سرپرست شهرداری بمپور؛

ایستگاه مسافر بری خط بمپور- ایرانشهر ساماندهی می شود/ زیبایی و آراستگی محیط شهری در گرو آگاهی و مشارکت شهروندان

حمید مرادی گفت: زیبایی و آراستگی محیط شهری در گرو آگاهی و مشارکت همه شهروندان بوده و از وظایف حقوق شهروندی محسوب می‌شود.
ایستگاه مسافر بری خط بمپور- ایرانشهر ساماندهی می شود/ زیبایی و آراستگی محیط شهری در گرو آگاهی و مشارکت شهروندان
حمید مرادی، سرپرست شهرداری بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: با عنایت به مصوبه شورای ترافیک شهرستان و به استناد تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها مبنی بر ممنوع بودن سد معبر،طرح ساماندهی ایستگاه مسافر بری خط بمپور - ایرانشهر، دستفروشان و وانت بار های میوه و تره بار با همکاری و همراهی شورای ترافیک این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به ای که به عدم ساماندهی دستفروشان و ایستگاه های مسافر بری با معضلاتی چون سد معبر و ترافیک در مرکز شهر مواجه بودیم و پس از جلسه هم اندیشی با رانندگان و دستفروشان آماده سازی خیابان شهدا جهت اجرای طرح ساماندهی در دستور کار قرار گرفت.

مرادی ضمن تشکر از همکاری رانندگان و دستفروشان جهت داشتن شهری زیبا و کاهش بار‌ترافیکی مرکز شهر بمپور، تصریح کرد: شهرداری این شهرستان نهایت همکاری را جهت مرتفع کردن مشکلات و کاستی های این عزیزان از جمله آب و غرفه بندی محل کسب دستفروشان خواهد داشت.

سرپرست شهرداری بمپور خاطرنشان کرد: از شهروندان گرانقدر و فرهنگ مدار خواهشی که دارم در انجام هر چه بهتر طرح ساماندهی ایستگاه ها و دستفروشان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا باهم شهری زیبا داشته باشیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428879
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *