يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

نیروی دریایی سپاه قدرت ایران را در دنیا به نمایش گذاشت/ اسرائیل به دنبال ایجاد نارضایتی عمومی در ایران است

علی شعبانی با اشاره به حادثه نفتکش، گفت: فرزندان رشید انقلاب اسلامی مقتدرانه و شجاعانه درسی فراموش نشدنی دیگری به استکبار جهانی دادند.
نیروی دریایی سپاه قدرت ایران را در دنیا به نمایش گذاشت/ اسرائیل به دنبال ایجاد نارضایتی عمومی در ایران است
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: رهنمود های رهبر فقید انقلاب وحدت بخش بوده و استقامت، ایستادگی مردم را در مسیر انقلاب تقویت کرده و نتیجه مقاومت و پایداری، پیروزی انقلاب و فراگیر شدن ارزش های اسلامی و پیام نجات بخش انقلاب برای مردم جهان است.

وی افزود: در روز ۱۳ آبان ۵۷ نوجوانان و جوانان دانش‌آموز با حضور در دانشگاه تهران پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی و مخالفت با استکبار جهانی را اعلام کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: فوکو فیلسوف فرانسوی که در بحبوحه مبارزات مردم انقلابی به ایران آمده بود انقلاب اسلامی را روحی در جهان بی روح تعبیر و گفته انقلاب اسلامی روح جهان ماشینی مرده را زنده کرد و انقلاب مردم پدیده بی نظیری بوده که غربی ها با هیچ معادله ای نمی توانستند عمق و اهداف و چگونگی شکل گیری آن را بفهمند.

وی اضافه کرد: نهال انقلاب با خون دانش آموزان ما آبیاری شده و به درخت تنومند شکست ناپذیر در برابر باد ها و طوفان ها تبدیل شد و این مبین این بوده که ریشه انقلاب از بطن و ژرفای اندیشه و باور مردم برخاسته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خاطرنشان کرد: امروز ما کشوری مقتدر هستیم و قدرت ایران اسلامی برای جهانیان غیرقابل انکار است و هیچ معادله جهانی بدون در نظر گرفتن ایران قابل حل و فصل نیست و دشمنان ما این را خوب می‌دانند و در تلاش هستند تا جایگاه ایران اسلامی را کمرنگ و تضعیف کنند.

شعبانی با اشاره به حوادث اخیر در موضوع حمله سایبری به سیستم توزیع سوخت، عنوان کرد: تلاش اسرائیل بر این است که نارضایتی عمومی در جامعه ایران به وجود بیاورد به ویژه با ایجاد شرایط سخت معیشتی واکنش و اعتراض مردم را رقم بزند اما آن ها شکست خوردند و ملت ایران همچون همیشه آگاه و هوشیار هستند.

وی همچنین با اشاره به حادثه نفتکش گفت: فرزندان رشید انقلاب اسلامی مقتدرانه و شجاعانه درسی فراموش نشدنی دیگری به استکبار جهانی دادند.

شعبانی خاطرنشان کرد: امروز مبارزه اصلی ما با استکبار جهانی این بوده که آرمان های انقلاب را زنده و پویا نگه داریم و استقلال آزادی جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و آن در گرو عدم نیاز به شرق و غرب است.

وی تصریح کرد: ما جزو کشورهای برتر دنیا در ذخایر معدنی، انرژی، کشاورزی و منابع انسانی هستیم و برای افزایش توان اقتصادی باید رویکرد علمی داشته باشیم و عقلانیت در برنامه ریزی و سیاستگذاری ها ضروری است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: وجود مشکلات اقتصادی برای مردم قابل قبول نیست و باید ضعف های مدیریتی برطرف شود و همه در جهت مبارزه با فساد و حل مشکلات معیشتی مردم طبق سیاست ها و رویکرد دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی گام برداریم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428931
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *