يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱
۰

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان

پوریا یاسینی، دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان گفت: دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر در استان از ۱۵ آبان تا آخر آذر ماه پذیرای آثار خبرنگاران است.
برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، پوریا یاسینی دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جشنواره فوق با همت سازمان بسیج رسانه برگزار می شود، بیان کرد: دبیرخانه هفتمین جشنواره ابوذر در استان سیستان و بلوچستان از ۱۵ آبان ماه تا آخر آذر ماه پذیرای آثار خبرنگاران استان است.

وی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان فعالیت های بسیار خوب رسانه ای در تمام حوزه ها دارد، گفت:امیدواریم اصحاب رسانه در این جشنواره نیز بسیار پررنگ عمل کنند.

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر به بررسی قالب های جشنواره پرداخت و افزود: این جشنواره در ۶ قالب گزارش خبری و تحلیلی،عکس، موشن گرافیک، گزارش ویدیویی، یادداشت، مقاله و تیتر برگزار می‌شود.

یاسینی در بخش دیگر به تشریح محور های برگزاری جشنواره اشاره و ادامه داد: محور های این جشنواره شامل جهش تولید،ظرفیت های کشاورزی استان،حقوق شهروندی ،بصیرت و دشمن شناسی،آسیبهای احتماعی،بیانیه گام دوم،کمک مومنانه،مدافعان سلامت و شهدای رسانه ای استان است.

یاسینی اذعان کرد: رسانه های استان از اکنون تا پایان اذر ماه۱۴۰۰ میتوانند محتوای تولیدی خود را در زمینه های یاد شده از طریق شبکه های اجتماعی به نام کاربری aboozarsb@ و یا شماره 09394854577ارسال نمایند.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی و جریان سازی رسانه ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر اجرایی این جشنواره با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت، خاطر نشان کرد:اختتامیه مرحله استانی این جشنواره در مراسمی برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428937
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *