شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۵۳
۰
مسئول گروه جهادی تبلیغی رسالات:

مدرسه خیّرساز مرحوم شیخ احمد خسروی در زرآباد افتتاح شد

مسئول گروه جهادی تبلیغی رسالات گفت: مدرسه 3 کلاسه خیرساز شیخ احمد خسروی صبح امروز در روستای "بلک" شهرستان زرآباد افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.
مدرسه خیّرساز مرحوم شیخ احمد خسروی در زرآباد افتتاح شد
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت اظهار داشت: پس از وقوع سیلاب سال 98 در جنوب سیستان وبلوچستان، گروه جهادی تبلیغی رسالات فعالیت های زیادی از جمله ساخت 11 پارک، 50 چشمه سرویس بهداشتی و حمام و همچنین توزیع بسته های غذایی و معیشتی متعدد را در جنوب استان انجام داد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه های این گروه جهادی، مقرر شد یک باب مدرسه 3 کلاسه ابتدایی با متراژ 160 متر در روستای بلک شهرستان زرآباد در جنوب استان ساخته شود که کارهای اجرایی آن نیز به سرعت پیش رفت.

به گفته حجت الاسلام استقامت؛ طی تفاهم نامه ای که با اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شد این مدرسه طی 72 روز با کمک های مالی و معنوی خیرین و همت گروه های جهادی احداث و صبح امروز با حضور مسئولین و مردم منطقه افتتاح شد.

وی تصریح کرد: متولی ساخت این مدرسه گروه جهادی تبلیغی رسالات است که گروه های جهادی راه سعادت مشهد و حدید سیستان نیز مشارکت نزدیک و خوبی در این پروژه داشته اند و قرار است این قبیل کارهای جهادی در منطقه ادامه دار باشد.

مسئول گروه جهادی تبلیغی رسالات تاکید کرد: این مدرسه به نام مرحوم شیخ احمد خسروی که از جهادگران فعال کشوری بود اما متاسفانه به دلیل بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت نام گذاری شد و حدود 550 میلیون تومان نیز برای ساخت آن هزینه شده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428967