به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

عضای شورای تأمین با فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر دیدار کردند

29 آبان 1400 ساعت 14:00

به مناسبت هفته بسیج، اعضای شورای تأمین شهرستان ایرانشهر با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ایرانشهر با سرهنگ محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان دیدار کردند.


ا به گزارش پهره، در این دیدار، علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از زحمات فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: عزت ما امروز نشانه اقتدار نظام و انقلاب است و اگر در شرایط فعلی در داخل کشور آثار تحریم، افزایش قیمت ها و بروز مشکلاتی به صورت خواسته یا ناخواسته را داریم و همچنین برخی سودجویان که منافع خودشان را در خطر می بینند معضلاتی را برای مردم ایجاد می کنند که تبعاتی چون افزایش قیمت بنزین و کالاها و اقلام اساسی را نیز در بازار به دنبال دارد.

وی افزود: باید در نشست های هماهنگی مدیریت شهرستان ایرانشهر آن مسائلی که به وحدت و همدلی افکار عمومی کمک می کند، در دستور کار قرار بگیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همان گونه که در زمان جنگ بسیج به کمک مردم آمد و تاکنون در عرصه های مختلف از جمله عمران تلاش مضاعفی داشته، باز هم همچنان این نیروهای مردمی توانستند با همت و همدلی در تمامی عرصه ها حضور یابند و نقش آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: در حقیقت ضد انقلاب در بسیج جایگاهی نخواهند داشت.

در ادامه دیدار، محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج لشکر مخلص خدا بوده و جایگاه والای آن و نقش ممتاز بسیجیان در حراست از دستاوردهای انقلاب بی‌بدیل است.

وی افزود: در حقیقت همه ملت ایران بسیجی محسوب می شوند، جز آن دسته که ضدانقلاب هستند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تأمین، تصریح کرد: همه ما می‌توانیم با روحیه بسیجی از مشکلات پیش روی نظام و مردم عبور کنیم.

انتهای پیام/  


کد مطلب: 429017

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429017/عضای-شورای-تأمین-فرمانده-سپاه-شهرستان-ایرانشهر-دیدار-کردند

پهره
  https://www.pahreh.ir