در اولین روز از هفته بسیج؛

روحیه بسیجی باید در تمامی شئون زندگی ما وارد شود

29 آبان 1400 ساعت 21:45

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر گفت: امروزه برای پیشرفت در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیاز به روحیه بسیجی داریم.


به گزارش پهره؛ در اولین روز از هفته بسیج سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار و هیئت همراه با فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، بیان کرد: روحیه بسیجی باید در تمامی شئون زندگی ما وارد شود.

وی همچنین با یادآوری رشادت های بسیجیان در طول ۸ سال دفاع مقدس، عرصه دفاع را ادامه دار عنوان کرد و افزود: امروزه در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز نیاز به روحیه بسیجی وار داریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار تصریح کرد: از توانمندی های بسیج می توان در امور اقتصادی فرهنگی و هنری و رفاهی، اجتماعی و دیگر زمینه ها که باید شناخته شود، استفاده کرد و در حقیقت بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است، اما جوان های برومند کشور، نسلی فرهیخته، فهمیده و مشکل گشا هستند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429023

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429023/روحیه-بسیجی-باید-تمامی-شئون-زندگی-وارد-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir