سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳
۰
قهرمانی جهانی وزنه برداری کشور مطرح کرد؛

ذکر نام شهید سلیمانی؛ حتی در مسابقات جهانی/منش پهلوانی ابر قهرمان جهان اسلام، الگوی ورزشکاران ایرانی است

اسحاق نارویی گفت: ورزشکاران ایران اسلامی با ذکر نام شهید سلیمانی در عرصه های مختلف از جمله رقابت های بین المللی و حتی جهانی حاضر می شوند.
ذکر نام شهید سلیمانی؛ حتی در مسابقات جهانی/منش پهلوانی ابر قهرمان جهان اسلام، الگوی ورزشکاران ایرانی است
به گزارش پهره اسحاق نارویی، قهرمانی جهانی وزنه برداری کشور در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: باید یاد و خاطره شهدایی را که برای دفاع از ایران و اسلام جانشان را فدا کردند، به ویژه نام شهید سلیمانی را زنده نگه داریم.

وی با بیان این که حاج قاسم فردی خدامحور و مخلص بود، ادامه داد: ورزشکاران ایران اسلامی با ذکر نام سردار دلها در عرصه های مختلف از جمله رقابت های بین المللی و حتی جهانی حاضر می شوند.

نارویی افزود: شهید سلیمانی ابر قهرمانی است که همه ورزشکاران ایران اسلامی در زندگی فردی و ورزشی شان از منش پهلوانی وی الگو می گیرند، این شهید بزرگوار نه تنها برای ورزشکاران، بلکه الگویی بی نظیر و برجسته برای همه اقشار جامعه به ویژه مدیران انقلابی در دولت مردمی است.  

 وی اظهار کرد: شیعه و سنی محبوب حاج قاسم بودند و آن ها نیز خالصانه به این شهید بزرگ عشق می ورزند، وی صمیمیت و برخورد خاصی با اقشار، اقوام و گروه های مختلف در کشور و فراتر از مرزهای ایران اسلامی داشت و با مهربانی و تواضع در میان مردم حضور پیدا می کرد و گره گشای مشکلات شان بود.

این قهرمان فراملی ادامه داد: در واقع می توان از این بزرگ مرد و ابر قهرمان جهان اسلام به عنوان الگوی تمام عیار برای مدیران انقلابی در تعامل با مردم یاد کرد.

وی با بیان این که ولایتمداری شاخصه بارز شهید سلیمانی بود، گفت: شاید جسم مردانی چون شهید سلیمانی با شهادت از این دنیا عروج کند، اما فکر، راه و منش آن ها تا همیشه ماندگار خواهد بود، بدون تردید مکتب حاج قاسم باعث بیداری دنیا می شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429203