سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳
۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، دفاع از مظلوم و وطن دوستی است

مهرداد جهاندیده گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، دفاع از مظلوم و وطن دوستی است.
حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، دفاع از مظلوم و وطن دوستی است
به گزارش پهره مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.

وی افزود: سردار سلیمانی فقط «مرد میدان» مبارزه و جهاد در عرصه‌های جنگ و نبرد نبود؛ بلکه در جهاد نفس، تبلور ایمان ناب و خالص بود.

جهاندیده اظهار کرد: این شهید والامقام در تمام سالهای زندگی، هرگز دغدغه‌ای جز دفاع از دین و دفاع از مظلوم، اهتزار پرچم حق، آزادی ملت های مظلوم از دست ستمکاران، یاری محرومان و مبارزه با مستکبران نداشت.

وی تاکید کرد: به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و تفکر سردار دلها هر روز در دل و ذهن مردم افزون می شود.

 این مقام مسئول گفت: سردار سلیمانی عزیز دل همه ملت ایران بود و خون پاک او سرآغاز اتفاقات عظیمی خواهد بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429204