سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۰۱
۰
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان:

پیک نیک پر کنی غیر مجاز باعث انفجار گاز و مصدومیت یک نفر شد

علی نجفی زاده گفت: پیک نیک پر کنی غیر مجاز در زاهدان باعث انفجار گاز و مصدومیت یک نفر شد.
پیک نیک پر کنی غیر مجاز باعث انفجار گاز و مصدومیت یک نفر شد
به گزارش پهره علی نجفی زاده، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: ساعت ۱۹:۲۶ دقیقه شب گذشته حادثه انفجار گاز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ دو تیم اطفای حریق از نزدیک ترین ایستگاه ها به محل حادثه در خیابان مکران ۳۶ اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد مالک در اقدامی خطرناک و غیر مجاز در داخل واحد صنفی خود نسبت به پرکردن پیک‌نیک و سیلندرهای گاز اقدام می‌کرده که وقوع حریق در این مکان موجب آتش سوزی این سیلندر های گاز شده بود.

نجفی زاده اضافه کرد: آتش نشان بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل، حریق را که کل مغازه را در بر گرفته بود، اطفا و سیلندر های گاز را به محلی امن منتقل کردند.

وی گفت: آتش نشانان در این حادثه تعداد زیادی پیک نیک و سیلندر یازده کیلویی گاز را از درون این مغازه خارج و پس از لکه گیری و ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: این حادثه یک نفر مصدوم داشته که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429209