پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵
۰
در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه مطرح شد؛

حادثه نهم دی ماه تلنگری بر تندبادهای حوادث تلخ بود/ دشمنان به دنبال فروپاشی نظام هستند

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: ما اگر بنا است در مقابل فتنه قد علم کنیم باید گوش به فرامین ولی فقیه باشیم و باید خواص به میدان بیایند و جهاد تبیین و روشنگری را در برنامه خود قرار دهند.
حادثه نهم دی ماه تلنگری بر تندبادهای حوادث تلخ بود/ دشمنان به دنبال فروپاشی نظام هستند
به گزارش پهره؛ مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه با حضور خانواده معظم شهدا ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار اعم از سنی و شیعه در مسجد آل رسول(ص) در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بزمانی، امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه نهم دی ماه بیان کرد: این روز در حقیقت همان بزرگداشت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حماسه نهم دی یعنی گرامیداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب که رهبری همیشه بر آن تاکید دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: حادثه نهم دی ماه تلنگری بود که مردم ما متوجه تندبادهای حوادث تلخ باشند و بدانند دشمنان همیشه در کمین ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و در این زمینه از هیچ چیز و هیچ کاری دریغ نمی کنند.

وی اضافه کرد: از خاطره ملت محو نشود چه اتفاقی در فتنه ۸۸ رخ داده که طراحی رژیم صهیونسیتی و هم آمریکایی در جهت فروپاشی نظام و نوک پیکان دشمن مورد هدف قرار دادن مسئله ولایت و رهبری نظام بود.

این خطیب جمعه تصریح کرد: دشمنان ابتدا محبوبیت و مقبولیت را تضعیف و سپس فروپاشی نظام مدنظرشان بود.

وی اضافه کرد: قرآن می فرماید: قبل از شما هم انسان ها در معرض فتنه و امتحان قرار گرفتتد و باید مراقب فتنه دشمن بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در طول تاریخ نیز از زمان نبی مکرم اسلام این موضوع وجود داشته و در حال حاضر جریانات وقتی به انقلاب اسلامی می‌رسد می بینم که مستثنی از این فتنه ها نیست.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در دین مطرح است این بوده که با محوریت ولی خدا حرکت کنیم و انسجام و وحدت جامعه نیز در این صورت تضمین خواهد شد و اگر حول محور ولی خدا بچرخیم نظام و دین مان درست خواهد شد.

بزمانی اضافه کرد: ما اگر بنا است در مقابل فتنه قد علم کنیم باید گوش به فرامین ولی فقیه باشیم و باید خواص به میدان بیایند و جهاد تبیین و روشنگری را در برنامه خود قرار دهند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم قطعنامه حماسه ۹ دی قرائت شد و شرکت کنندگان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ برنامه گر خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام کردند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *