شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵
۰
در تداوم طرح شهید سلیمانی صورت گرفت؛

اردوهای جهادی، نقطه امید نیازمندان در مناطق محروم/630نفر در ایرانشهر خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با برگزاری اردوی جهادی اقدام به ارائه خدمت بی منت در مناطق محروم ایرانشهر کرد.
اردوهای جهادی، نقطه امید نیازمندان در مناطق محروم/630نفر در ایرانشهر خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند
به گزارش پهره فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اقدام به برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم ایرانشهر کرد.

وی افزود: در این زمینه طی پنج روز ٢٠ دندانپزشک و دستیار به نیابت از سرداران شهید "حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی"، اقدام به ارائه خدمات دندان‌پزشکی به محرومان در منطقه "اسد آباد" و "فرهنگ" ایرانشهر خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: اردوهای جهادی حرکتی بسیار مهم و انسان ساز بوده و سال هاست به همت جهادگران بسیجی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، خدماتی که در این اردوی جهادی به مردم ارائه می‌شود ‏شامل معاینه و کشیدن دندان، ترمیم، جرم گیری است.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان اظهار کرد: طی دو روز گذشته بالغ بر 630 نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی در این مناطق بهره مند شده اند.

کمیلی گفت: تاکنون 304 مورد معاینه، 132 مورد کشیدن دندان، 61 مورد جرمگیری و 134 مورد ترمیم توسط دندانپزشکان انجام شده است.

انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 429236