شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹
۰
بسیج همگانی برای امدادرسانی به سیل زدگان؛

محموله های امدادی هلال احمر کشور به مناطق سیل زده رسید/تسریع روند تخلیه آب از منازل مسکونی با انتقال ۶۰ پمپ قوی از دیگر نقاط کشور

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: محموله های امدادی هلال احمر کشور به مناطق سیل زده رسید و روند تخلیه آب از منازل مسکونی با انتقال ۶۰ پمپ قوی از دیگر نقاط کشور تسریع می شود.
محموله های امدادی هلال احمر کشور به مناطق سیل زده رسید/تسریع روند تخلیه آب از منازل مسکونی با انتقال ۶۰ پمپ قوی از دیگر نقاط کشور
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون؛ حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکسری محموله‌ها و کمک‌های باری توسط دو فروند هواپیما و چندین دستگاه تریلی که عازم جنوب استان شده بود، به شهرستان کنارک رسید.

وی با بیان این که این محموله شامل پتو، موکت، دیگر اقلام مورد نیاز مردم است، افزود: انتقال کالاها به انبار هلال احمر در حال انجام است، مسئولیت شناسایی مردم آسیب دیده بر عهده فرمانداری و هلال احمر بوده که توزیع اقلام بین مردم نیز بر همین اساس انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: همچنین طبق قول وزیر تعداد ۶۰ عدد پمپ قوی دیگر برای تخلیه آب و اقلام کمکی و امدادی به مناطق آسیب دیده رسید، با توجه به این مهم محله ها تقسیم بندی و به سرعت کار تخلیه آب از معابر و خانه ها انجام می شود.

وی اظهار کرد: معابر اصلی در حال تخلیه است، اما منازل مسکونی هنوز پر آب است که با استقرار پمپ های جدید به سرعت این اقدام انجام می شود.

محموله اول پمپ‌‌های کف‌کش به کنارک رسید

علیرضا قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز از انتقال محموله اول پمپ‌های کف‌کش به کنارک خبر داد و به خبرنگار ما گفت: مسیر استقرار پمپ‌ها بر روی نقشه تعیین و به گروه‌های جهادی و تیم های عملیاتی شرکت آبفای استان به منظور تخلیه آب از منازل مردم تحویل داده شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429259