شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
۰
سران طوایف سیستان وبلوچستان:

برخورد جدی با مخلان امنیت خواسته همه مردم استان/ سپاه حافظ امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور است

سران طوایف استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سپاه حافظ امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور است، گفتند: اتحاد و همدلی اقوام و مذاهب خاری در چشم استكبار جهاني و مزدوران خبيث آنان در منطقه است بر همین اساس با خوي درندگي و گرگ صفتي خود دست به اقدامات ناجوانمردانه تروريستي می زنند.
برخورد جدی با مخلان امنیت خواسته همه مردم استان/ سپاه حافظ امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور است
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، شماری از سران طوایف سیستان و بلوچستان، امنیت منطقه، توسعه و پیشرفت استان برای تمامی ساکنین را خط قرمز دانسته و گفتند: هیچ گاه اجازه نمی دهیم توسط اشرار و معاندین به این وحدت، امنیت و آرامش خدشه ای وارد شود.

هرگونه شرارت در منطقه محکوم است

حاج خدانور براهوئی یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه آبادانی و پیشرفت یک کشور در گرو امنیت آن است، بیان کرد: در این خصوص سپاه پاسداران نهادی مردمی که با نیروهای جان بر کف خود امنیت را در این خطه از کشور برقرار کرده است.

وی با بیان اینکه همیشه در راه برقراری امنیت حامی سپاه و در کنار آنها هستیم، افزود: در این راستا حمایت خود را از حافظان امنیت این مرز و بوم اعلام داشته و هرگونه شرارت در منطقه را همچون همیشه محکوم و هرگونه حمایت خود را از گروهک های تروریستی و اشرار تکذیب می کنیم.
 
اقدامات تروریستی ساخته و پرداخته دست آمريكای جنايتكار است

حاج محمد شاهوزهی یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان ضمن حمایت از مدافعان امنیت، هرگونه انتصاب فراخوان و بيانيه ای به نام اين طايفه را در حمايت از شرارت های رخ داده در منطقه ياوه گويی دانسته و تکذیب کرد.

وی افزود: استكبار جهانی و مزدوران خبيث آنان در منطقه اتحاد و يكدلی و شور و شعور انقلابی اقوام، طوايف و مذاهب سيستان و بلوچستان را برنمی تابند بر این اساس با خوی درندگی و گرگ صفتی خود فرزندان سپاهی ملت را كه هيچ هدفی جز برقراری امنيت و خدمت به مردم را نداشته و ندارند، مورد حمله ای ناجوانمردانه تروريستی قرار داد.

سرطایفه شاهوزهی تصریح کرد: مردمان مرزدار و غيور سيستانی و بلوچستانی در طول دوران عمر عزتمندانه خود همواره قربانی تروريست بوده، پديده شومی كه بنابر اعتراف سردمداران استكبار جهانی ساخته و پرداخته دست آمريكای جنايتكار است؛ اما غافل از اينكه ملتی كه شهادت دارد، اسارت ندارد و با اين حركات مذبوحانه كه نشان از درماندگی و حقارت دشمنان جمهوری اسلامی است، ذره ای از اراده انقلابی ملت بر تداوم راهی كه انتخاب كرده است نخواهد كاست.
 
توسعه و پیشرفت در گرو امنیت پایدار است

صالح دهمرده یکی دیگر از سران طوایف استان با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت استان در گرو امنیت پایدار است، گفت: این امنیت مرهون جانفشانی سربازان ولایت بوده و افرادی که مانع اجرای امنیت در استان می شوند مانع اصلی پیشرفت نیز همین افراد هستند.

به گفته وی، ما پا به پای سایر طوایف استان حامی مدافعان امنیت هستیم و تا پای جان در راه اعتلای آرمان های نظام و انقلاب تلاش کرده و انتصاب هر گونه بیانیه و فراخوان در حمایت از اشرار را رد می کنیم.

این سرطایفه با بیان اینکه این موضوع چیزی جز دسیسه های دشمنان نیست، ادامه داد: از نیروهای مقتدر و ولایی سپاه اسلام خواستار برخورد جدی با مخلان امنیت هستیم.
 
وحدت و همدلی مردم سیستان وبلوچستان خاری در چشم دشمنان

بزرگ طایفه ایل گرگ، نورزایی و برهانزهی هم در ادامه ضمن اعلام حمایت خود از حافظان امنیت، گفت: عوامل استکبار جهانی سعی در رخنه در اتحاد و همدلی و برادری اقوام در این استان دارند، منطقه ای که پایتخت وحدت در امنیت و برادری است.

وی افزود: غیورمردان سپاه که در مکتب حاج قاسم در میادین نبرد آزموده شده اند و چشمان تیزبینشان تمامی تحرکات عوامل نگون بخت نظام سلطه را رصد می کند ضامن امنیت و حافظ تمامیت ارضی ما هستند و ما برخود واجب می دانیم به عنوان بخشی از امت اسلامی حمایت قاطعانه خود را از این رزمندگان تحت امر ولی امر مسلمین اعلام کنیم.
 
خواهان برخورد قاطع با  برهم زدگان امنیت منطقه و آسایش مردم هستیم

بزرگ طایفه حیدری نیز با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقتدر و انقلابی و برخوردار از نیروی انسانی متدین و مردمی است، گفت: این نهاد مردمی در طول سالهای اخیر در مقابله مستمر با اشرار، قاچاقچیان، برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی در حفظ جان، مال و ناموس ملت ایران اسلامی ، حراست از مرزهای کشور و ایجاد محیطی امن برای زندگی بهتر مردم نقشی تعیین کننده داشته است.

به گفته این سرطایفه، رزمندگان جان برکف و مدافعان وطن در پهنه جغرافیای کشور، به ویژه سیستان و بلوچستان در متن زندگی مردم بی منت به پاسداری از ارزش‌های اسلامی و صیانت از جان و ناموس مردم می‌پردازند.

این بزرگ طایفه ضمن حمایت همیشگی خود از اقدامات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در منطقه، تاکید کرد: خواهان برخورد قاطع با  برهم زدگان امنیت منطقه و آسایش مردم هستیم و تا پای جان در کنار مدافعان وطن ایستاده و فراخوان های حمایتی از افراد مسلح و شرور را به شدت محکوم می کنیم.

حاج محمدسلیم سراوانی  یکی دیگر از سران طوایف ضمن اعلام حمایت این طایفه از مدافعان امنیت، اظهار کرد: خواهان برخورد قاطع با برهم زدگان امنیت منطقه و آسایش مردم هستیم.

وی تاکید کرد: هرگونه انتصاب فراخوان و بیانیه طایفه سراوانی و بزی در حمایت از شرارت ها صرفا یک یاوه گویی بوده و از نظر ما محکوم است و قویا تکذیب می‌شود.

سران طوایف صیادی، سپاهی، نوتی زهی و ریگی هم ضمن حمایت خود از مدافعان، گفتند: برای توسعه عمران و آبادانی و برقراری امنیت استان در کنار نیروهای نظامی و امنیتی هستند.

این طایفه نیز هرگونه انتصاب فراخوان و بیانیه به این طوایف بزرگ در حمایت از شرارت ها را صرفا یک یاوه گویی دانسته و تکذیب کردند.

 انتهای پیام/
کد مطلب: 429260