دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹
۰
در گفت و گو با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح شد؛

جبهه بین المللی مقاومت در آستانه بی سابقه ترین فتح خود/به برکت خون سردار دلها، آمریکا در حال اخراج خفت بار از منطقه است

حسینعلی شهریاری با گفت: به برکت خون پاک شهید سلیمانی آمریکا درحال اخراج خفت بار از منطقه است.
جبهه بین المللی مقاومت در آستانه بی سابقه ترین فتح خود/به برکت خون سردار دلها، آمریکا در حال اخراج خفت بار از منطقه است
به گزارش پهره حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارزی از عزت، غیرت و دفاع از مظلومین بود و هنوز هم نام پر افتخار این شهید بزرگ لرزه بر اندام مستکبران جهان می اندازد.
 
به گفته وی، با شهادت سردار دلها، حاج قاسم های زیادی در جهان اسلام ظهور پیدا می کنند، طرفداران حاج قاسم، همین بچه هایی هستند که در نقاط مختلف می بینیم، کودکان و نوجوانانی که پیراهنشان به اسم یا تصویر شهید سلیمانی مزین شده است، همان هایی که تصویر شهید را در راهپیمایی ها و نقاط دیگر در دست دارند، همه به نوعی تفکر و مکتب سردار سیلمانی را در پیش خواهند گرفت و هر کدام یک حاج قاسم خواهد بود.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: هر وقت که تصویر حاج قاسم دیده می شود، به واسطه ظاهر نورانی و دلنشین وی، فضایی متفاوت برای بیننده ایجاد می شود.
 
وی تصریح کرد: آدم ها وقتی رو در روی دیگران قرار می گیرند، دو نوع هستند عده ای انرژی مثبت می دهند و برخی هم فضای منفی ایجاد می کنند، اما تصاویر حاج قاسم هم انرژی مثبت به انسان می بخشد، ولی باز در دلمان غصه می خوریم که چگونه و چرا توانستند ناجوانمردانه سردار دلها را از ما بگیرند.
 
شهریاری اضافه کرد: از سوی دیگر خدا را سپاس می گوییم که سردار دلها توسط شقی ترین آدم زمان خود به شهادت رسید، نه این که در جبهه توسط داعشی های بی ارزش، این مهم نشان از اقتدار و جایگاه شهید سلیمانی است.
 
وی با بیان این که به برکت خون پاک شهید سلیمانی آمریکا درحال اخراج خفت بار از منطقه است، اظهار کرد: جبهه بین المللی مقاومت در آستانه بی سابقه ترین فتح خود قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 429269
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *