فرمانده نیروی زمینی سپاه:

رزمایش محمد رسول الله در فاز رزمی با موفقیت کامل برگزار شد

25 دی 1400 ساعت 10:22

سردار سرتیپ محمد پاکپور گفت: رزمایش محمد رسول الله در فاز رزمی و نظامی یگان‌های گوناگون عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعم از موشکی و ... با موفقیت کامل برگزار شد.


به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق با محوریت جغرافیایی و عملیاتی توسط قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان به صورت ترکیبی در دو فاز بزرگ رزمی نظامی و مردم یاری و غیرنظامی برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: در فاز رزمی و نظامی یگان‌های گوناگون عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعم از موشکی، توپخانه، پهپادی، بالگردی، زرهی، تخریب و انفجارات، نیروهای مخصوص و واحدهای تخصصی ـ رزمی قرارگاه قدس همه شرایط شبیه‌سازی شده درگیری‌ها و عملیات‌های واقعی را با موفقیت کامل اجرا کردند.

وی ادامه داد: دیدار و گفت‌وگو با سران طوایف استان، توزیع صدها قلم کالای اساسی و جهیزیه، توزیع هزاران بسته کمک معیشتی، فرهنگی و ورزشی، حضور فرماندهان در مدارس، تجمع گسترده بسیجیان استان و همچنین اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی از جمله مهمترین برنامه‌های انجام شده در بخش غیرنظامی و مردم یاری این رزمایش است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429313

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429313/رزمایش-محمد-رسول-الله-فاز-رزمی-موفقیت-کامل-برگزار

پهره
  https://www.pahreh.ir