دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۰۱
۰
در دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با سران طوایف بم و ریگان مطرح شد؛

پیروی از ولایت فقيه محوری‌ ترین هدف تفکر بسیجی است

سردار محمد ناظری گفت: تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت‌ فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی محوری‌ ترین اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است.
پیروی از ولایت فقيه محوری‌ ترین هدف تفکر بسیجی است
به گزارش پهره؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر با سران طوایف بم و ریگان استان کرمان و با بسیجیان این منطقه دیدار و سپس از پل جاده نرماشیر بازدید کرد.

در این ديدار سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر بیان کرد: تفکر بسیج که ریشه در نهضت عاشورا و حماسه‌های دفاع مقدس دارد، ناب‌ ترین مسیر برای خلق رویدادهایی است که می‌تواند در تمام عرصه‌ها شگفتی‌ساز شود.

وی افزود: امروز در طلیعه گام دوم انقلاب این تفکر راه و روشی پویا و بالنده برای تربیت نسل‌های آینده‌ ساز شناخته‌ شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت‌ فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی محوری‌ ترین اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با تمام امکانات خود آماده پشتیبانی از فعالیت‌های خدمات رسانی به سیل زدگان و نیز رفع مشکلات مردم مناطق سیل زده هستیم و از بزرگان و سران طوایف منطقه به جهت کمک به ساکنان این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429383
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *