شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۵۱
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

تیم شهردراز در مسابقات مینی فوتبال قهرمان شد

علی شعبانی از پایان مسابقات مینی فوتبال منطقه ۴ استان با قهرمانی تیم شهردراز از ایرانشهر خبر داد.
تیم شهردراز در مسابقات مینی فوتبال قهرمان شد
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: امیدوارم فرهنگ بهره گیری از توانایی و ظرفیت جوانان در جهت توسعه و شکوفایی شهرستان فراگیر شود.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین پیروزی تیم شهردراز در این مسابقات، افزود: ایرانشهر با وجود جوانان توانمند و هنرمند به لحاظ اجتماعی دارای ظرفیت بسیار ارزشمندی جهت توسعه است و خوشحالی ما زمانی کامل می شود که جوانان بیش تری را در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی در عرصه های ملی و بین المللی ببینیم.

شعبانی با سپاسگزاری از حضور تیم های شرکت کننده از شهرستان های منطقه، تصریح کرد: همه این شهرستان ها یکی هستند و هیچ یک جدا نیست و پیروزی متعلق به همه تیم های در میدان است و ما باید با رقابت سالم در سطح محلی، تمرین کنیم و ورزیدگی لازم را برای سطوح بالاتر به دست بیاوریم.

فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به برخی رخدادهای ناخوشایند و تلخ برای بعضی جوانان، از همه روشنفکران و متنفذین و علما و معتمدین شهرستان خواست تا با همت و رویکرد جمعی جوانان را به سمت ساختن جامعه هدایت و کمک کنیم و نگذاریم انرژی هایی که می تواند موجد عزت و سربلندی جمعی باشد بر اثر اشتباه یا غفلت از بین برود.

وی اضافه کرد: فلسفه انقلاب اسلامی، فراهم شدن زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان و دست یابی به زندگی شرافتمندانه بوده و تحقق این آرزو و خواسته، مستلزم به کار گیری استعدادها در مسیر درست بوده است.

شعبانی خاطر نشان کرد: با توجه به پیشینه ورزشی و کسب عناوین ورزشی جوانان ورزشکار شهردراز استحقاق احداث یک سالن ورزشی را دارند که از اولویت های شهرستان ایرانشهر است.

گفتنی است؛ مسابقات مینی فوتبال منطقه ۴ استان با حضور تیم های شهرستان های ایرانشهر، بمپور، دلگان و سرباز در ایام دهه مبارک فجر به میزبانی روستای شهردراز بخش مرکزی در ایرانشهر برگزار شد و در پایان این رقابت ها، تیم شهردراز نماینده ایرانشهر قهرمان این دوره از مسابقات شد و در مرحله نهایی مسابقات شرکت خواهد کرد و لوح یادبود مسابقات با حضور فرماندار ویژه ایرانشهر، بخشدار مرکزی، رییس اداره ورزش جوانان، اعضای شورا و دهیار روستای شهردراز و جمعی از علاقمندان و تماشگران به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429400
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *