به همت قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور انجام شد؛

اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ در سیستان وبلوچستان

19 بهمن 1400 ساعت 11:51

علی اکبر جعفری، معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه از اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ در سیستان وبلوچستان در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به همت قرارگاه قدس خبر داد.


به گزارش پهره علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: به مناسبت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در تداوم ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم در راستای رفع تنش آبی به همت قرارگاه قدس جنوب شرق بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ در سیستان وبلوچستان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه بالغ بر هزار و ۷۵۱ روستا در سراسر استان از نعمت آب آشامیدنی دربازه زمانی یک تا سه سال برخوردار خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: این پروژه عظیم در مرحله اول در ۲۴۱ روستا در شمال و جنوب استان که نیازمندی بیشتری دارند برنامه ریزی و اجرا خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک اعلام می شود.

گفتنی است؛ این پروژه با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام مرکز و استفاده  از ظرفیت های موجود قرارگاه قدس و سپاه سلمان سیستان وبلوچستان و ظرفیت های بومی به صورت کاملا فنی و مهندسی با نظارت سازمان آبفای استان انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 429429

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429429/اجرای-بزرگترین-پروژه-آبرسانی-روستایی-تاریخ-سیستان-وبلوچستان

پهره
  https://www.pahreh.ir