سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸
۰
امام جمعه سراوان مطرح کرد؛

دشمن شناسی ویژگی مهم شهدا/ دشمن به دنبال کتمان واقعیت های انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: یکی از ویژگی های برجسته شهدا دشمن شناسی و غافل نبودن از دشمن است که حرف امام را به موقع شنیدند و در میدان در کنار حضرت امام (ره) حضور یافتند.
دشمن شناسی ویژگی مهم شهدا/ دشمن به دنبال کتمان واقعیت های انقلاب است
به گزارش پهره؛ به نقل از شستون؛ دومین یادواره شهدای گمنام شهرستان سراوان و سالروز شهادت شهید علیرضا خمر(شهید سجاد) با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده قرارگاه شهید سجاد، فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از مدیران و مردم ولایی سراوان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) شامگاه روز دوشنبه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: ایام دهه فجر یادآور این موضوع است که مسیری را که شهدا دنبال کردند و به اوج و سربلندی رسیدن از مکتب حضرت امام خمینی (ره) سرچشمه گرفته و ایام الله دهه فجر یاداوری نعمت های خداوند است امید است همه نعمت های الهی باشیم.

وی افزود: ندای حضرت امام (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی به گوش انسان های برجسته رسید و جانانه به پا خواستند و جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه هر کس در تراز انقلاب رشد کند در آزمون الهی سربلند می شود، خاطر نشان کرد: در انقلاب اسلامی ایران انسان های شایسته زیادی رشد کردند که مصداق آن شهد سجاد و شهدای گمنامی است که مزار آنها در این شهرستان وجود دارد که مایه خیر و برکت هستند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: یکی از ویژگی های برجسته شهدا دشمن شناسی و غافل نبودن از دشمن است که حرف امام را به موقع شنیدند و در میدان در کنار حضرت امام (ره) حضور یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: پس از شهادت امام حسین (ع)عده ای به و گروه های متعدد به خونخواهی امام (ع) به پا خواستند اما به دلیل اینکه حرف امام خود را به موقع فهم نکردند توفیق چندانی پیدا نکردند.

وی اذعان کرد: امروز دشمن با تمام قدرت کار می کند تا دستاوردهای انقلاب را کم‌رنگ کند اما باید بدانیم که ما در کشور انقلابی و در جمع امت به پا خواسته زیر پرچم خداوند متعال برای احیای ارزش های اسلامی زندگی می کنیم پس اگر کلام، رفتار و دغدغه ای برخلاف آرمان های انقلاب و شهدا داشته باشیم از منفورترین انسان ها هستیم.

امام جمعه سراوان افزود: زیر سوال بردن انقلاب، ‌ کتمان واقعیت انقلاب اسلامی و ‌‌سیاه نمایی گفتمان انقلاب حربه دشمن است و دشمن آنچنان خدعه گر است که افرادی که اهل تریبون هستند نیز این توطئه غفلت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری بیان کرد: ۴۳ سال شیطان ها عالم علیه انقلاب از هر توطئه و ترفندی استفاده کردند، در داخل خیلی ها بی مهری کردند آیا نباید دست خدا را دید که تمام ابزار های قدرتمند عالم علیه انقلاب باشند، چهل و سه سال بگذرد اما انقلاب اسلامی قدرتمند شود و امروز همه عالم از این انقلاب هراس داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر می خواهید از این جلسه بهره مند شویم باید پاکی، طهارت، صداقت، انقلابی گری و دلسوزی برای انقلاب و نظام را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429434