سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴
۰
پس از دو سال وقفه؛

خادمین شهدا سیستان و بلوچستان به راهیان نور اعزام می شوند

حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌اله سجادی‌فر، مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدای سیستان و بلوچستان، از اعزام خادمین شهدا این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام راهیان نور خبر داد.
خادمین شهدا سیستان و بلوچستان به راهیان نور اعزام می شوند
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌اله سجادی‌فر از اعزام خادمین شهدا خواهر و برادر این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام راهیان نور خبر داد و بیان کرد: باتوجه به فراهم شدن شرایط برگزاری عملیات بزرگ فرهنگی تربیتی راهیان نور پس از دو سال وقفه، و ماموریت اصلی خادمین شهدا جهت خادمی زائرین شهدا و آموزش ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در سه بازه زمانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: خادمین‌شهدا می توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه کوله بار به نشانی khademin.koolebar.ir باتوجه به بازه های زمانی اعلام شده از سوی کمیته مرکزی خادمین شهدا کشور در این صفحه، درخواست حضور دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به تعداد سهیمه استان، درخواست حضور خادمین در سامانه به منزله اعزام قطعی آنها نخواهد بود و پس از فرآیند قرعه کشی به خادمین پذیرفته شده جهت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعلام خواهد شد، و این برنامه‌ها در سامانه برای خادمینی قابل مشاهده خواهد بود که پرونده آنها فعال باشد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اعلام قرارگاه مرکزی خادمین شهدا کشور، خادمینی مجوز حضور در مناطق را خواهند داشت که سه دوز واکسن کرونا خود را تزریق نموده اند.

مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدا استان گفت: خادمین می توانند جهت مشاهده اطلاعیه‌های مربوطه، به کانال رسمی کمیته خادمین شهدا استان در پیام رسان ایتا به نشانی khademinekoolebar_sb مراجعه کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429549