جمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ ۱۴:۳۶
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

شکوفایی ایران در گرو اقصاد دانش‌بنیان/ اشتغالزایی واحدهای تولیدی علاج رفع مشکلات اقتصادی است

امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: اشتغالزایی واحدهای تولیدی علاج رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
شکوفایی ایران در گرو اقصاد دانش‌بنیان/ اشتغالزایی واحدهای تولیدی علاج رفع مشکلات اقتصادی است
به گزارش پهره حجت الاسلام والمسلمین سهیل اسفندیاری، امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی فاطمه الزهرا(س) بین نمازگزاران بیان کرد: انسان نباید سمت محرمات برود، هر کسی باید در هر زمینه تقوای الهی داشته باشد.

وی با اشاره به تبریک سال جدید، افزود: امیدوارم امسال زمان ظهور امام زمان (عج) فرا برسد.

این خطیب جمعه با اشاره به شعار سال۱۴۰۱، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هر سالی را با یک اسم نامگذاری می کنند و با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نامگذاری ها بر اساس آن ها انجام می گیرد تا ارگان ها و ادارات با توجه به وظایف خود به رفع معضلات بپردازند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی بر حوادث تلخ که مهم ترین آن ها مسئله اقتصادی، گرانی، تورم بود اشاره کردند که باید حتما این مسائل علاج و در پرتو مسئولان کشوری و دولت حل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اسفندیاری عنوان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری اگر در کشور تولید و اشتغال زیاد شود مشکلات جامعه حل و تولید ملی باعث رفع معضلات معیشتی مردم می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی معرفی شده که در این روز مردم پای صندوق های رای حضور پیدا کردند و هیچ کشوری همچون ایران نیست و دشمنان به دنبال این هستند تا این نعمت را از ما بگیرند.

وی گفت: دشمنان به دنبال این هستند تا بسیاری از دستاوردهای ایران را در زمینه های مختلفی چون عرصه های پزشکی مانند تولید واکسن برکت، پیشرفت های گوناگون در عرصه موشک نقطه زن را توسط رسانه ها مخفی کنند و آن گونه که هدف شات تخریب افکار مردم است در همان راستا فعالیت می کنند.

وی عنوان کرد: خبر شهادت مظلومانه مأمور خدوم نیروی انتظامی ستوان یکم منصور بزی ساکت را در مقابله با اشرار مسلح، بسیار جانسوز و غم انگیز بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429570
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *