دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰
۰
با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح جاده ای انجام شد؛

مراجعه بیش از ۱۰۵ هزار مسافر به پست های راهنمایی مسافران نوروزی

بیش از ۱۰۵ هزار نفر از مسافران نوروزی به پست های راهنمایی مسافران نوروزی از ۲۵اسفندماه تا ۱۳ فروردین امسال مراجعه کردند.
مراجعه بیش از ۱۰۵ هزار مسافر به پست های راهنمایی مسافران نوروزی
 
 
 
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، علیرضا میربهاءالدین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان با اشاره به اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی از ۲۵  اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی، گفت: از ابتدای طرح تاکنون  به ۱۰۵  هزار و  ۶۷۹ نفر  از مسافران نوروزی خدمات ارائه شده است.

وی افزود: طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح جاده ای در طول سفرهای نوروزی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضا در ایام تعطیلات نوروز و ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی در بین آنان و همچنین کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافران به اجرا در می آید.

این مسئول اضافه کرد:  یکی از اولویت های این طرح پویش ملی بهرفت ( بهبود رفتارهای ترافیک ساز) باهدف ارتباط چهره به چهره با رانندگان وسایل نقلیه مراجعه کننده به پست های نوروزی وتشویق آنان به مطالعه و امضای میثاق نامه جهت پیوستن به پویش و تعهد به اجرای مفاد آن جهت ایجاد سفری امن و سلامت برای آنان است .

میربهاء الدین ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون به تعداد۲۴ هزار و  ۸۷۹ نفر راهنمایی مسافرین به نقاط ایمن،۲ هزارو ۱۵۳نفر استفاده از فضای دوستدار کودک، هفت هزار و۹۹۷ نفر حامیان پویش بهرفت، یازده هزار و۵۷  نفر دعوت شده به پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، آموزش چهره به چهره کمک های اولیه و خدمت امدادسحاب به۲۳ هزار و۶۳  نفر  از اقدامات این طرح در استان بوده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429585