يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۱:۱۰
۰
با هدف فراهم کردن نیازهای آموزشی مدارس انجام شد؛

توزیع بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال تجهیزات کلاسی و اداری در سال ۱۴۰۰

میثم لکزایی،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان گفت: با هدف فراهم کردن نیازهای آموزشی مدارس استان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال تجهیزات کلاسی و اداری تامین و در بین ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق توزیع شد.
توزیع بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال تجهیزات کلاسی و اداری در سال ۱۴۰۰
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، میثم لکزایی بیان کرد: این مبلغ اعتبار برای تامین و تجهیز بالغ بر ۱۴۰۰ کلاس درس و با هدف بهره مندی بیش از ۴۲ هزار دانش آموز استان هزینه شده است.

وی افزود: اقلام توزیعی شامل ۵۴۹ دستگاه پرینتر،۲ هزار و ۸۵۱ دستگاه تخته وایت برد، ۳۵۸ دستگاه فتوکپی،۲۴ هزار و ۴۵۴ دستگاه میز و صندلی،۱۷ هزار و ۹۵۰ صندلی دسته دار امتحانی، ۹۰۳ صندلی گردان،۲ هزار و ۵۷۶ میز و صندلی معلم، ۶۸۶ فایل فلزی، ۴۹۹ کمد بایگانی، هزار و  ۵۲۸ دستگاه رایانه،پنج دستگاه تکثیر،هزار و  ۸۰۷ عدد مبل اداری، ۶۹۵ دستگاه میز خدمت و ۳۱۱ دستگاه ویدئو پرژکتور بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اضافه کرد: موضوع تامین اعتبار و تجهیز مدارس و کلاس‌های درس هر ساله از برنامه‌های جاری این اداره کل بوده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به رشد آمار جمعیتی دانش‌آموزان این موضوع در سال جاری و سال های آتی رشد قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcfjedyxw6dj0a.igiw.html
 
کد مطلب: 429606