سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ۰۸:۳۳
۰
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

طرح یاریگران زندگی در واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه آزاد چابهار اجرا می شود

حامد آرامش گفت: با امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و موسسه غیر دولتی طلوع نور ساتین سیستان و بلوچستان، طرح یاریگران زندگی از طریق اجرای برنامه های پیشگیری اولیه از اعتیاد در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار انجام می شود.
طرح یاریگران زندگی در واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه آزاد چابهار اجرا می شود
به گزارش پهره حامد آرامش، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای بند سه تفاهم نامه سال ۱۴۰۰ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در استان اجرایی می شود.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری، برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان در منطقه آزاد چابهار، سنجش میزان اثربخشی کارگاه های برگزار شده، توزیع منابع آموزشی و نظارت مستمر بر اجرای کاکل برنامه ها و کارگاه های برنامه ریزی شده در ابعاد کمی و کیفی دنبال می شود.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: برای اجرای این تفاهم نامه ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.
 
آرامش افزود: تفاهم نامه سه جانبه دیگری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و موسسه غیر دولتی طلوع نور ساتین در سیستان و بلوچستان منعقد شد که بر اساس آن کارگاه های آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان در محیط های کاری ۲۰ تا ۵۰ نفر استان برگزار می شود.
 
وی اضافه کرد: همکاری در برگزاری برنامه های طرح یاریگران زندگی در محیط های کاری مشمول و اجرای آن در کانون های یاریگران کار و تولید شامل برگزاری مسابقات پیامکی، تولید و نشر کلیپ با موضوع پیشگیری از اعتیاد از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: برای اجرای این تفاهم نامه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 429618