يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۷:۰۵
۰
سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان خبر داد:

عزم جدی امور برق ناحیه یک زاهدان جهت رفع نواسانات در تابستان امسال/ روشنایی اهمیت بالایی برای امنیت تردد شهروندان دارد

لیلا سعادتی دهمرده گفت: تقویت شبکه و رفع نواقص و نواسانات فعلی به ویژه در فصل تابستان که پر مصرف است امور برق ناحیه یک زاهدان عزم جدی دارد.
عزم جدی امور برق ناحیه یک زاهدان جهت رفع نواسانات در تابستان امسال/ روشنایی اهمیت بالایی برای امنیت تردد شهروندان دارد
 
 
به گزارش پهره، لیلا سعادتی دهمرده؛ سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: پرسنل امور برق ناحیه یک شهر زاهدان جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم این منطقه تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات پرسنل امور برق احداث بیش از هزار متر کابل خودنگهدار روشنایی افزود: هزار و 380 متر کابل خودنگهدار روشنایی به منظور تبدیل شبکه روشنایی معابر زمینی به هوایی واقع در خیابان آزادی و دانشگاه احداث شد.

وی ادامه داد: ترمیم شبکه سرقتی 513 متر و ترمیم کابل ارتباطی تابلو توزیع به شبکه فشارضعیف است که باعث تقویت شبکه و رفع نواقص و نواسانات فعلی به ویژه در فصل تابستان که پر مصرف است، می شود.

سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان تصریح کرد: اهمیت روشنایی و تاثیر آن بر امنیت تردد شهروندان، 407 دستگاه چراغ تایمینگ سیستم جهت اصلاح روشنایی معابر و 9 پست توزیع روشنایی معابر تنظیم شد.

وی گفت: 11 کابل روشنایی معابر سرقت شده و ترمیم 16 اتصالات سست بر روی شبکه فشارضعیف بر اساس برداشت با ترموویژن از دیگر اقدامات ترمیم است.

دهمرده با اشاره به بهبود ایمنی و با هدف افزایش ایمنی تابلوها و تاسیسات شبکه اذعان کرد: جوشکاری درب تابلو و رفع کانون و جوشکاری پایه های فلزی روشنایی معابر جهت جلوگیری از سرقت در سطح شهر ضروری بود.

وی افزود: اصلاح اتصالات داخل تابلو و نظافت تابلو توزیع و شاخه زنی به منظور بهبود روشنایی و همچنین تعویض کنتورهای فهام سطح شهر و قرائت اشتراک های موجود سطح شهر توسط پرسنل برق ناحیه یک زاهدان انجام شد.

با اشاه به نصب اشتراک های جدید سطح شهر گفت: ترمیم اتصالات سست تابلو توزیع بر اساس برداشت با ترموویژن و کابل ارتباطی ترانسفور ماتور به تابلو توزیع و تعویض کلید فیوز تابلو و بازدید و نظارت از پروژه تعویض 100 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است.
 
کد مطلب: 429653