معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

میدان ورزش برد و باخت ندارد/توسعه زیرساخت های ورزشی نیازمند توجه ویژه مسئولین است

3 ارديبهشت 1401 ساعت 13:50

علی شعبانی از اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان ایرانشهر خبر داد و گفت: دستاورد مسابقات ورزشی جدا از نتیحه آن برای تیم ها در بعد سلامت عمومی، اهداف اجتماعی و چشم انداز جامعه شایسته و ایده آل برای آینده، پیروزی است.


علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: میدان ورزش، برد و باخت ندارد و همه کسانی که در صحنه آن حضور پیدا می‌کنند پیروز هستند.
وی افزود: دستاورد مسابقات ورزشی جدا از نتیحه آن برای تیم ها، از نگاه من در بعد سلامت عمومی، اهداف اجتماعی و چشم انداز جامعه شایسته و ایده آل برای آینده، پیروزی است.
این مقام مسئول تصریح کرد: حضور مسوولان مقدمه‌ای برای برداشتن گام‌های بزرگ در حوزه ورزش و جوانان است.
فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: با وجود جوانان مستعد و شایسته در ایرانشهر، با همت، همدلی و بسیج توانمندی ها برای توسعه زیر ساخت‌ های ورزشی و هدف گذاری کسب جایگاه واقعی شهر جوان شهرستان، شاهد نتایج خوبی در عرصه های استانی و ملی خواهیم بود.
فرماندار همچنین از رئيس ورزش و جوانان بابت اقدامات صورت گرفته از زمان مسئولیت وی در اداره شهرستان ایرانشهر تشکر کرد و آن را نشانه نگاه نو و هدفمند در ورزش و جوانان شهرستان دانست.
شعبانی با قدردانی از همکاری ارزشمند شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، برق و سایر ادارات در جهت بهسازی فضای مجموعه ورزشی شهید چمران ایرانشهر، بر اجرای مصوبات بازدید و نشست قبل کارگروه ورزش و جوانان تاکید کرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 429673

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429673/میدان-ورزش-برد-باخت-ندارد-توسعه-زیرساخت-های-ورزشی-نیازمند-توجه-ویژه-مسئولین

پهره
  https://www.pahreh.ir