دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۴:۱۱
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر عنوان کرد؛

استقبال بیشتر مردم از برنج پاکستانی / هیچ کوتاهی از مسئولین قابل چشم پوشی نیست

علی شعبانی گفت: برای بهبود وضعیت فعلی بازار با توجه به مبارک رمضان مصوبات قبلی ستاد کارگروه تنظیم بازار با جدیت باید پیگیری و اجرایی شوند.
استقبال بیشتر مردم از برنج پاکستانی / هیچ کوتاهی از مسئولین قابل چشم پوشی نیست
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به حجم و قیمت برنج پاکستانی مصرفی در بازار این منطقه بیان کرد: مردم از برنج تایلندی که به عنوان کالای تنظیم بازار توزیع می شود استقبال نمی کنند، اما نمونه پاکستانی آن که از طریق مرزهای مختلف استان وارد بازار شهرستان می شود به قیمت بالایی به فروش می رسد لذا از ستاد تنظیم بازار سیستان وبلوچستان درخواست داریم زمینه تخصیص بخشی از برنج پاکستانی وارداتی به کشور را به شهرهای این حوزه فراهم بیاورند یا اجازه خرید و واردات برنج از مبادی رسمی به پیله‌وران ایرانشهری داده شود.
وی افزود: سهمیه گوشت تنظیم بازار ماه رمضان توسط جهاد پیگیری و در جذب آن تسریع شود تا بین شهروندان به طور منظم توزیع شود.
فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: کالاهای تنظیم بازار و یارانه ای که به صورت خارج از شبکه به فروش می رسد به عنوان کالای قاچاق محسوب و باید از بازار جمع و ضبط و له قیمت مصوب توزیع و با واحدهای متخلف نیز برخورد قاطع و قانونی شود.
شعبانی خاطرنشان کرد: علاوه بر گشت های مشترک نظارتی ادارات و ارگان های متولی به طور شبانه روزی و متوالی، از ظرفیت نظارت مردمی و همگانی در جهت کنترل قیمت ها، عدالت توزیعی، سالم سازی بازار و برخورد با متخلفان استفاده شود.
شعبانی با تاکید بر این که مردم ولی نعمت ما هستند و هیچ خدمت و عبادتی بدون رضایت مردم از عملکرد ما به درگاه خداوند پذیرفته نخواهد شد، گفت: بالاترین پتانسیل و ظرفیت در پیشبرد سیاست های دولت و برقراری عدالت بین عموم باید از اصل طلایی مردم سالاری دینی یعنی اصل نظارت همگانی برای تحقق عدالت و رسیدن حق به حق دار بهره بگیریم. این امر، مسوولیت اجتماعی هر شخص در نظام اجتماعی است.
فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: هیچ کوتاهی از مسئولان قابل چشم پوشی نیست و نباید اجازه دهیم شخص یا صنفی حقوق مردم را در جهت منافع شخصی و گروهی پایمال کند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *