پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۴۴
۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر؛

ایستادگی های مقاومت به آزادسازی قدس می انجامد/راهپیمایی روز قدس صدای رسا و کوبنده امت اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام والمسلمین مهراله محمود زاده فهرجی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند‌.
ایستادگی های مقاومت به آزادسازی قدس می انجامد/راهپیمایی روز قدس صدای رسا و کوبنده امت اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی است
حجت الاسلام والمسلمین مهراله محمودزاده فهرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس پس از دوسال وقفه به خاطر بیماری منحوس کرونا در جمعه ای که پیش روی داریم راس ساعت ۹ صبح از محل میدان قدس آغاز و تا مدیریت آموزش و پرورش این منطقه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: با توجه به بروز وقایع جهانی اخیر به ویژه حمایت اروپائیان از مردم اوکراین و نادیده گرفتن مردم کشورهایی نظیر یمن، فلسطین، روز جهانی قدس امسال به عنوان معیار عزت امت اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
این مقام مسئول تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بنابراین ضرورت بزرگداشت این روز به عنوان صدای رسا و کوبنده امت اسلامی بر علیه مستکبرین عالم بر کسی پوشیده نیست.
حجت الاسلام والمسلمین محمودزاده فهرجی خاطرنشان کرد: دوره حیات رژیم صهیونیستی یکی از تاریک‌ترین دوره‌های تاریخ بوده که در این سال‌ها آنان کشتارها و جنایت‌های بسیاری مرتکب شدند و مردم فلسطین تحت ظلم بودند.
وی عنوان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و تنفر از رژیم صهیونیستی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: آرمان قدس هم جنبه انسانی دارد، بر مبنای عدالت‌محوری که همه انسان‌ها باید داشته باشند و هم جنبه اسلامی دارد و برای ما که ملت مسلمانی هستیم از هر دو جنبه ما وظیفه داریم به برادران مسلمان خود در فلسطین کمک کنیم.
وی گفت: روز قدس، روز وحدت و همبستگی دنیای اسلام  با محوریت آزادسازی قدس است و مردم اهمیت این روز را به خوبی درک کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *