پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۱۶
۰
نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر؛

تحولات مسجد الاقصی نشانه زنده شدن فلسطین است/ اسرائیل، غده سرطانی باید محو شود

حجت الاسلام و المسلمین جواد قنبری گفت: روز قدس اتحاد مسلمانان را به همراه دارد و روزی است که سرنوشت کشور های مسلمان روشن می شود و در حقیقت روز دفاع از اسلام محسوب می شود.
تحولات مسجد الاقصی نشانه زنده شدن فلسطین است/ اسرائیل، غده سرطانی باید محو شود
حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری، نماینده ولی فقيه سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست.
وی افزود: خداوند تبارک و تعالی یهود را بزرگترین دشمن مسلمین معرفی کرده و رژیم اسرائیل به سرکردگی انگلیس جنایتکار در منطقه به وجود آمده و مشکلاتی را برای مردم فلسطین و منطقه ایجاد کرده است و باید این غده سرطانی از روی زمین محو شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیست ها بزرگترین ظلم ها از جمله گروگان گیری و زندانی و کودک کشی را در فلسطین انجام دادند و نیز در منطقه به غده سرطانی معروف است.
حجت الاسلام قنبری اضافه کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: تحولات در مسجد الاقصی نشانه زنده شدن فلسطین است و مردم در مسیر حق و حقیقت هستند.
وی اذعان کرد: روز قدس یادگار امام راحل است و اتحاد و وحدت مسلمانان را به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: امام خمینی (ره) در خصوص روز قدس فرموده: روز قدس اتحاد مسلمانان را به همراه دارد و روزی است که سرنوشت کشور های مسلمان روشن می شود و در حقیقت روز دفاع از اسلام محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران، شعار مرگ بر آمریکا شکل گرفته که جنبه دینی و قرآنی دارد که این شعار برکاتی نیز همراه داشته که با سرگردانی استکبار جهانی و اسرائیل، آینده تاریکی برای آنان رقم زده است.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این شعار ریشه در باورهای دینی ما دارد و شعار مرگ بر آمریکا در واقع علیه سردمداران آمریکا است نه مردم آن و به فرموده امام خمینی (ره) هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.
قنبری تصریح کرد: مردم رفتار و کردار برخی دولت های سازش کار در گذشته را که پیام دینی را فراموش کرده بودند ازخاطرشان نخواهند برد و امید به وعده الهی دارند و قدس شریف را از یاد نمی برند و فردا در راهپیمایی روز جهانی قدس که به نوعی عبادت بوده و مسئله تبری از دشمن است حضور پرشور و باشکوهی خواهند داشت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429684
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *