سرپرست فرمانداری قصرقند؛

علما و معتمدین نقش بسزایی در حل معضلات جامعه دارند/ توزیع عادلانه یارانه ها، جلوی رانت و فساد مفسدان اقتصادی را گرفته است

31 ارديبهشت 1401 ساعت 7:26

مرتضی سایگانی گفت: توزیع عادلانه یارانه ها از خروج کالاهای اساسی از کشور جلوگیری کرده است.


مرتضی سایگانی، سرپرست فرمانداری قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: اقدامات دولت سیزدهم در چند ماه گذشته در قالب طرح مردم سازی و توزیع عادلانه یارانه هااقدامی مهم از سوی دولت بوده که با اجرای آن از قاچاق کالاهای اساسی مانند روغن به خارج از کشور جلوگیری خواهد شد و مردم برای تامین این کالا ها مشکلی نخواهند داشت.
وی با اشاره به این که طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تدبیر هوشمندانه و مقتدرانه دولت سیزدهم در تحقق عدالت بوده، افزود: با کار کارشناسی و مشورت با نخبگان، صاحب نظران، دولت و مجلس تصمیماتی به نفع اقتصاد ملی گرفته شده است.
سایگانی تصریح کرد: در طرح مهم مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در بین مردم تلاش شده یارانه به جای اختصاص به مفسدان و رانت خواران به صورت مستقیم به دست مردم برسد.
وی اضافه کرد: علاوه بر این توزیع عادلانه یارانه ها سبب عدم تحمیل افزایش هزینه ها به مردم می شود که به این وسيله جلوی مفاسد اقتصادی، قاچاق، رانت، احتکار گرفته خواهد شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علماء و معتمدين نقشه بسزايي در آگاه سازي مسائل و مشكلات احتمالي دارند و با توجه به مردمي سازي يارانه هاي نقدي از علماء، امامان جمعه و معتمدين خواستار شفاف سازي اين موضوع از پشت تریبون ها و اطلاع رساني در سطح شهرستان قصرقند هستیم.
وی عنوان کرد: در شهرستان قصرقند در حوزه های مختلف پروژه ها در حال انجام است که در این زمینه بزودی کلنگ احداث پل حمیری که یکی از آرزوهای دیرینه مردم بوده به زمین زده خواهد شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: همه مدیران و مسئولین شهرستان قصرقند موظف به خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم تا رفع مشکلات هستند.
وی اضافه کرد: همه ما باید شبانه روز در کنار مردم باشیم و خود را از آنان جدا ندانیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 429746

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429746/علما-معتمدین-نقش-بسزایی-حل-معضلات-جامعه-توزیع-عادلانه-یارانه-جلوی-رانت-فساد-مفسدان-اقتصادی-گرفته

پهره
  https://www.pahreh.ir